ایسنا نوشت:

«عموهای فییتله‌ای» پس از یک ماه همزمان با عید سعید فطر به آنتن شبکه دو بازگشتند؛ همچنین برنامه «خاله شادونه» قرار است با ساختاری جدید از شهریور ماه امسال به تلویزیون برگردد.

برنامه «فیتیله» که پیش از این اعلام شده بود قرار است با دکوری جدید به شبکه دو بازگردد، از هفتم مرداد ماه با آیتم‌هایی جدید از عید سعید فطر استقبال می‌کند.

این برنامه قرار است از امروز تا پایان هفته جاری به شکل ویژه از شبکه دو هرروز به روی آنتن برود.

محمد مسلمی، کارگردان برنامه «فیتیله»، در این زمینه اعلام کرد: این برنامه به مناسبت عید سعید فطر این هفته از سه‌شنبه تا جمعه هرروز ساعت ۱۴ به روی آنتن می‌رود. مخاطبان این برنامه در سری جدید با تغییراتی در دکور و همچنین تنوع در آیتم‌های برنامه مواجه هستند؛ ضمن اینکه آیتم‌های «فیتیله» به مرور زمان تا پایان سال اضافه خواهند شد.

«سرآشپز فیتیله‌ای»، « نی‌نی فیتیله‌ای»، «بانمک فیتیله‌ای» و «تنها در خانه» که مسئوولیت هر یک از این بخش‌ها را یکی از هنرمندان همچون مریم سعادت، آزاده انصاری و ... به عهده دارند از جدیدترین آیتم‌های این برنامه هستند.

وی گفت: در دکور جدید برنامه «فیتیله» قطاری وجود دارد که واگن‌هایی همچون واگن مسابقه، واگن نمایش، واگن ترانه، واگن بازی و مهمان ویژه را حمل می‌کند. مهمانان ویژه این بخش از برنامه را کودکانی خواهند بود که دارای مهارت‌های خاصی هستند.

مسلمی همچنین با اشاره به دیگر تغییرات برنامه «فیتیله» در سری جدید اعلام کرد که تغییرات اساسی در کلیپ‌های کروماکی، گزارش‌های فیتیله‌ای، ترانه‌های جدید با بهره‌گیری از شعرهای سروده شده توسط شاعران و آهنگ‌های شاد و جدید با استفاده از آهنگسازان جدید از دیگر تغییرات ساختاری و محتوایی این برنامه است. برنامه «فیتیله جمعه تعطیله» با ساختار و دکوری جدید از سه‌شنبه ۷ مرداد مصادف با عید سعید فطر به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

بازگشت «شادونه» با ساختاری متفاوت
برنامه «شادونه» پس از چند ماه تعطیلی قرار است با دکور و ساختاری جدید از شهریور ماه مجددا به آنتن شبکه دو بازگردد.

تهیه‌کننده «شادونه در سرزمین پرندگان» در گفت‌و‌گویی اعلام کرد: سری جدید این برنامه که اکنون مراحل آماده‌سازی دکور را پشت سر می‌گذارد، با اهداف آموزشی طراحی شده و به تقویت خلاقیت کودکان کمک می‌کند.

علی اکبر ذاکری همچنین عنوان کرد: پخش سری جدید «خاله شادونه» از شهریور ماه امسال روزهای فرد از شبکه دو سیما آغاز می‌شود و تلاش کردیم تا با تولید نماهنگ‌ها، کلیپ‌ها و آهنگ‌های جدید و شاد در این برنامه، اوقات خوشی را برای بچه‌ها فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: در سری جدید برنامه «شادونه» بچه‌ها شاهد تحولات جدی خواهند بود. همچنین در عین حال دکور و فضای برنامه کاملا تغییر کرده است و شخصیت‌های عروسکی جدیدی به این برنامه اضافه خواهند شد.

تهیه‌کننده «شادونه» در پایان به توقف پخش برنامه‌اش در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: هر برنامه‌ای برای پویایی نیاز به پوست‌اندازی و تغییر دارد. «شادونه» هم که سال‌هاست میهمان خانه‌های مخاطبان خود می‌شود، لازم بود تغییراتی در آن ایجاد کنیم تا این برنامه برای دوستانش تکراری به نظر نرسد.

به گزارش ایسنا، «شادونه» کاری از گروه کودک وخردسال شبکه دو سیماست که سری جدید آن در ۹۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید خواهد شد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    21 4
    خدا کنه هیچ وقت برنگردند برنامه ی تکراری بی مفهوم بدون بار علمی
  • رعنا A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    16 4
    هم از شادونه بدم میاد و هم از فیتیله همون بهتر که نیایند
    • مصطفی IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
      5 6
      اخه دختر حسابی شما چیکار به اینا داری؟ هر دو محبوب بچه ها هستن