مدیر کل سازمان هواشناسی گفت: بارش باران در استانهای شمالی و وزش باد در استانهای اصفهان و قم سبب خنک شدن بیشتر شهرها می شود.

احد وظیفه به خبرآنلاین گفت: به سبب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد از اواخر وقت دوشنبه و سه شنبه، در استان گلستان و شرق استان مازندران آب گرفتگی معابر عمومی پیش بینی می شود.

او گفت: بررسی و تحلیل نقشه هاي پیش یابی هواشناسی نشان می دهد، امروز خراسان شمالی و تا سه روز آینده در استان هاي مازندران، گستان نیمه ابري در برخی ساعات بارش باران و وزش باد
پیش بینی می شود.

او گفت: تهران، استان مرکزی، استانهای شمالی کمی خنک می شوند و وزش باد هم پیش بینی می شود.

وظیفه ادامه داد: درهمین مدت در برخی مناطق جنوب شرق کشور، در استان هاي هرمزگان، جنوب سیستان وبلوچستان، جنوب کرمان افزایش ابر در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار پراکنده در ارتفاعات استان کرمان احتمال رعدوبرق رخ می دهد.

او با بیان اینکه از امروز سه شنبه تا اواخر هفته باد شدید در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور می وزد گفت: با وزش باد، بویژه در شمال استان سیستان وبلوچستان باد و گردوخاك و کاهش قابل توجه دید افقی رخ می دهد.

وظیفه گفت: از سه شنبه شب به سبب افزایش سرعت وزش باد در جنوب سمنان، شمال اصفهان، قم، مرکزي در بعضی ساعات غبار آلود و در استان البرز و جنوب استان تهران وزش باد پیش
بینی می شود.

او تاکید کرد: روز سه شنبه شرق خلیج فارس و به تدریج از اواخر روز سه شنبه ودر روز چهارشنبه تنگه هرمز نیز مواج می شود. همچنین در روز سه شنبه دریاي خزر هم مواج است.


46232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =