مهر نوشت:

کارگردانان و بازیگران فیلم «شهر گناه: بانویی که ارزش کشتن دارد» در مراسم کامیک‌کان بخش‌هایی از این فیلم را نمایش دادند و نقشه‌هایشان را برای ساخت قسمت بعدی با حضار در میان گذاشتند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، فرانک میلر و رابرت رودریگز ۱۰ سال بعد از اینکه برای اولین صحنه‌هایی از اولین فیلم «شهر گناه» را در سن‌دیگو به نمایش گذاشته بودند، بار دیگر روی صحنه رفتند.

به گفته میلر که خالق کمیک‌بوک‌های مشهور این مجموعه نیز هست، او و رودریگز به فکر ساخت قسمت سوم این فیلم هستند. میلر به حضار گفت: من و رابرت در حال مذاکرات برای «شهر گناه ۳» هستیم، پس بیایید قسمت دوم را نگاه کنید وگرنه پول ساخته قسمت سوم را نمی‌دهند.

میلر و رودریگز بخش‌هایی از صحنه‌های آغازین تیره و سنگین فیلم را نشان دادند که در آن مارو (با بازی میکی رورک) چند پسر جوان را به خاطر اینکه داشتند یک مرد بی‌خانمان را زنده می‌سوزاندند به قتل می‌رساند.

بعد از آن هم ستاره‌های دیگر فیلم از جمله روزاریو داوسون، جاش برولین و جسیکا آلبا روی صحنه حاضر شدند و تا آنجا که می‌توانستند درباره فیلم صحبت کردند. آلبا قول داد که شخصیتش یعنی نانسی در قسمت دوم بیش از پیش تبدیل به یک مبارز خواهد شد. کارگردانان فیلم به طور اختصاصی از آلبا به خاطر نقش‌آفرینی‌اش تجلیل کردند و گفتند که او واقعا آن‌ها را ترسانده بود. رودریگز گفت: وقتی او در لباس شخصیتش روی صحنه حاضر شد فکر می‌کردیم از ما متنفر است. میلر هم در ادامه گفت: اولین فکر من بعد از دیدن جسیکا این بود که من هشت سال است او را ندیده‌ام، چه کار کرده‌ام که انقدر از دستم عصبانی است؟

اولین فیلم «شهر گناه»‌ در سال ۲۰۰۵ اکران شده بود ولی ساخت قسمت دوم خیلی طول کشید. اما رودریگز از فاصله به وجود آمده دفاع کرد و گفت که ارتقاع‌های تکنولوژیکی و بازیگران فوق‌العاده فیلم آن را بسیار ویژه کرده‌اند. او گفت: به نظر من این زمان بهترین زمان برای ساخت فیلم بود. اگر الان آن را نمی‌ساختیم نمی‌توانستیم تمام این بازیگران را دور هم جمع کنیم.

رودریگز همچنین درباره چالش مدیریت برنامه کاری این تعداد بازیگر مشهور و شناخته‌شده صحبت کرد و به این نکته اشاره کرد که با وجود اینکه میکی رورک و جاش برولین چندین صحنه مختلف در مقابل یکدیگر دارند، هیچ وقت یکدیگر را سر صحنه ندیدند! و همه این‌ها با جادوی صفحه سبز میسر شده است. برولین گفت: من ۲۰ سال بود که می‌خواستم با میکی کار کنم، الان دارم این کار را می‌کنم و او حتی اینجا هم نیست!

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    7 0
    دیدن این فیلم رو به دوستان پینشهاد می کنم. مخصوصا افکت های فیلم بیننده رو تحت تاثیر قرار میده