طنز/ در سایر کشورهای جهان چی گم می‌شود؟

سخنگوی دولت فرانسه گفت: بس که مردم پاریس از صبح تا شب، سرشان پایین و گرم دنبال کردن خبرهای گرانی های جدید است، هیچکس متوجه جای خالی برج ایفل نشده است!

علي زراندوز، خبرآنلاین: با توجه به انتشار خبری مبنی بر گم شدن یک دکل نفتی در دولت قبل، در اخبار سایر کشورها جستجو کردیم تا مشخص شود در کشورهای دیگر هم چیزهایی گم می شودو...

فرانسه
روزنامه هاي اين كشور خبر از ناپديد شدن برج ايفل در دولت قبل دادند. سخنگوي دولت جديد در پاسخ به اين پرسش كه: پس چرا تا امروز كسي متوجه گم شدن اين برج معروف نشده بود؟ گفت: بس كه مردم پاريس از صبح تا شب، سرشان پايين و گرم دنبال كردن خبرهاي گراني هاي جديد است، هيچكس اصلا سرش را بالا نياورده بوده كه متوجه جاي خالي اين برج شود؛ تا ديروز كه پس كله يكي از شهروندان، نزديك ميدان اصلي توسط يك زنبور نيش زده شد و نامبرده از درد و سوزش جاي نيش، سرش را بالا گرفت و متوجه اين فاجعه شد!

مصر
روزنامه هاي مصري اعلام كردند هرم خئوپس (از اهرام مهم مصر) در زمان دولت مبارك ناپديد شده است. پس از مدت زيادي جستجو، سرانجام اين هرم در يكي از بانكهاي سوييس در صندوق اماناتي، كنار سه هزار ميليارد ليره مصري كشف شد. به گفته يكي از كارمندان اين بانك كه نخواست نامش فاش شود، اين مبلغ پول و اين هرم، توسط يكي از مسوولان سابق دولت مصر به اين بانك آورده شده. وي در پاسخ به اين سوال كه: شما تعجب نكرديد يك هرم به بانك شما آوردند؟ گفت: نه والا داداش! از صبح تا شب آدمهاي مختلف از كشورهاي مختلف، اين قدر رقم هاي عجيب و غريب به بانك ما مي آورند كه از آخرين تعجب كردن كارمندان شعبه ما سال‌ها مي گذرد!

ايتاليا
حميد معصومي نژاد، خبرنگار صدا و سيما در رم، در گزارشي به ميليون ها بيننده در سراسر جهان نشان داد كه برج پيزا، در زمان دولت فعلي ايتاليا صاف شده ولي تا امروز هيچكس متوجه اين اتفاق بي نظير نشده بوده. يكي از مسوولان ايتاليايي در گفتگو با معصومي نژاد گفت: آقا حميد شما كه غريبه نيستين... بس كه يه مدته داريم از صبح تا شب كارهاي دولت قبل را صاف و صوف مي كنيم، فكر كرديم كج شدن اين برج هم از خرابكاري هاي دولت قبل است و صافش كرديم... آقا معصومي نژاد؛ شرمنده شما هم شديم!


ايران
عده اي كه خودشان را از نوادگان بازماندگان قاره ناپديد شده آتلانتيس مي دانستند مقابل دفتر خبرآنلاين تحصن كردند. نماينده آنها در گفتگو با يكي از همكاران ما دليل اين تحصن را اين طور عنوان كرد: آقا ما اين جا جمع شديم تا شما رو تشويق كنيم قدر دولتهاي قبلي رو بدونيد و اين قدر ناشكري نكنيد. نامبرده وقتي قيافه متعجب همكار ما را ديد، ادامه داد: جاي اجداد ما بودين كه آخرين دولتي كه در آتلانتيس آمد سر كار، پول و منابع و امكانات و رودها و كوه ها و خاك مملكت و كل قاره آتلانتيس را بالا كشيد و ناپديد كرد، چي مي گفتين؟

 

 

 

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    64 0
    در ایران جوانی ناپدید می شود. دکل فدای سر جوانی
    • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
      22 0
      هیییی...
    • وحید A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
      26 0
      تو ۲۵سالگی نصف موهام سفید انقد دویدم نرسیدم.موفق شدنم گم شده
  • بی نام A1 ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    19 0
    جالب بود
  • بی نام GB ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    6 7
    به علت تصادف طنز فوق با ماه رمضان ،،بهتر است کمی بگرییم
    • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
      15 1
      دوست گرامی رمضان محرم نیست که بخواهیم گریه کنیم. البته این احساس با توجه به برنامه های این روزهای تلویزیون زیاد هم بی معنی نیست.
  • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    9 0
    یکی از کارمندان بانک که نخواست نامش فاش شود خیلی خنده دار بود.