ایسنا نوشت:

دبیرخانه اتحادیه اقلیت‌ها، موسسات و تشکل‌های فلسطینی اروپا اخبار برخی پایگاه‌های خبری درباره اظهارات منتسب به بشار اسد، رئیس جمهور سوریه درباره خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) این اتحادیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در دیدار اعضای دبیرخانه اتحادیه اقلیت‌ها، موسسات و تشکل‌های فلسطینی اروپا با بشار اسد که طی روزهای 29 و 30 نوامبر گذشته برگزار شد، وی به تشریح اوضاع دردناک جهان عرب و چند دستگی طرف‌های عربی پرداخت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است: «ریاست دبیرخانه اتحادیه اقلیت‌ها، نهادها و تشکل‌های فلسطینی اروپا اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های عوام فریب، دروغ پرداز و هوچی گر درباره اظهارات منتسب به دکتر بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار اعضای این دبیرخانه را قاطعانه تکذیب و رد می‌کند و اعلام می ‌ارد که این اخبار ساختگی و بی پایه و اساس است.»

دکتر راضی شعیبی، رئیس این اتحادیه در بیانیه مذکور اظهار داشت که در این دیدار درباره حمایت ملت فلسطین و حتی فلسطینیان مقیم اروپا از سوریه در برابر جنگ همه جانبه رژیم صهیونیستی، آمریکا و گروه‌های تکفیری صحبت شده است. وی تاکید کرد که فضای احترام و ادب بر این دیدار حکمفرما بود و چیزی خارج از آن مطرح نشد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =