همتی: استانداردهای آموزشی متناسب با نیاز صنعت بیمه برنامه‌ریزی شود

عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران امروز از پژوهشکده بیمه بازدید و بر اهمیت برگزاری آزمون‌های استاندارد ویژه مدیران صنعت بیمه توسط پژوهشکده بیمه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از پژوهشکده بیمه در این بازدید که از بخش های مختلف پژوهشکده بیمه صورت گرفت، رئیس کل بیمه مرکزی ضمن گفت و گو با پژوهشگران و همکاران بخش های آموزشی و اجرایی نقطه نظرات خود را پیرامون اهمیت جایگاه پژوهش در صنعت بیمه ابراز داشت.

وی با اشاره به ضرورت آموزش و انتقال دانش به بدنه صنعت بیمه گفت: باید موضوع دوره‌های استاندارد آموزش مدیریتی متناسب با نیازهای تخصصی صنعت بیمه پیش بینی شود و برای برگزاری آزمون های مدیران نیز توسط پژوهشکده برنامه ریزی شود.

رئیس کل بیمه مرکزی حمایت از پایان نامه دانشجویی را نیازمند استفاده ازسیاست های تشویقی دانست و گفت: برای تعامل هر چه بیشتر پژوهشکده با دانشجویان و مراکز دانشگاهی لازم است ابزارهای تشویقی در راه تولید پایان نامه‌های مورد نیاز با اولویت های صنعت بیمه مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت تولیدات علمی و پژوهشی پژوهشکده خواستار آن شد که تولید کتاب ها و نشریات با سیاست گذاری مناسب در اختیار کتابخانه های کشور و مراکز علمی و دانشگاهی و همچنین دستگاه های اجرایی نیازمند به دانش بیمه ای قرار گیرد.

همتی همچنین در بازدید از 5 گروه پژوهشی پژوهشکده بیمه تصریح کرد: هر یک از گروه های پژوهشی لازم است به طور فعالانه در تعامل با بدنه صنعت بیمه و متناسب با ماموریت های خود به سوالات صنعت در بخش های تخصصی پاسخگو باشند.

گفتنی است امیر صفری رئیس پژوهشکده بیمه نیز در این دیدار فعالیت هر یک از بخش ها را تشریح و نیازهای پژوهشکده برای توسعه آموزش و تحقیقات در صنعت بیمه را اعلام نمود.

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =