عضو هیات مدیره پست در نشست مشترک پست و مدیران شعب بانک های استان مازندران با تاکید بر فرهنگ سازی در زمینه پرداخت الکترونیک افزود: هدف پست حرکت به سمت پست لجستیک و خرید اینترنتی است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اسکندر حلال خور به همراه کیوانی مدیرکل بازاریابی و بررسی های اقتصادی بر گسترش همکاری با بانک ها تاکید و خاطر نشان کرد: شرکت پست در همکاری با شرکای بانکی خود تعامل برد- برد را دنبال می کند.

وی یادآور شد: شرکت پست با 35هزار میلیارد ریال سرمایه و 17 هزار و پانصد واحد پستی و یک هزار و پانصد وسیله نقلیه با شبکه حمل و نقل مجهز در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به بانک ها است.

حلال خور با بیان این که پست با دارابودن 7 هزار نامه رسان امکان توزیع مویرگی با دقت بالا را دارا می باشد ، اضافه کرد : بانک اطلاعات مکانی بسیار دقیق با 45 میلیون رکورد موجود است که با این امکان، بانک ها می توانند مشتریان خود را شناسایی و مشخصات آنان را به صورت برخط بررسی کنند.

عضوهیات مدیره پست با بیان اینکه گردش فروش اینترنتی در سال گذشته 350 میلیارد تومان بوده است، یادآور شد: در دنیا 97 درصد پرداخت ها با کارت صورت می گیرد در حالی که در کشور ما اغلب پرداخت ها از طریق وجه می باشد.

در ادامه مسئول بازاریابی و بررسی های اقتصادی شرکت پست، هدف امسال شرکت را پست هوشمند عنوان نمود و گفت: کار پست یک کار حاکمیتی بوده و تنها 7 کشور از 192 کشور عضو اتحادیه جهانی پست بخش هایی از شبکه پستی خود را به بخش غیردولتی واگذار کردند.

کیوانی میانگین سرانه مرسوله پستی در کشور را 8 و در دنیا 50 ذکر نمود و افزود: درصدد هستیم بتوانیم پست را به عنوان درگاه ارائه خدمات معرفی کنیم و به صورت کارآمد در اختیار جامعه باشیم.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =