فاصله تیم های صدرنشین لیگ برتر به حداقل رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در پایان مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر، فاصله تیم های صدرنشین لیگ برتر به حداقل رسید. در حال حاضر فاصله تیم نفت تهران که در رده اول قرار دارد با تیم تراکتورسازی که در رده چهارم ایستاده، تنها دو امتیاز است. نفت تهران که می توانست هفته گذشته با شکست دادن استقلال خوزستان فاصله خود را با سایر تیم ها زیاد کند، در نهایت مقابل حریف خوزستانی خود تن به تساوی داد و حالا با فولاد هم امتیاز است.
البته نفت تفاضل گل بهتری نسبت به فولاد دارد و همچنان صدر جدول را در اختیار دارد اما این تیم این هفته مسابقه ای فوق العاده حساس مقابل سپاهان دارد که فقط در صورت برد در این دیدار می تواند صدرنشینی خود را حفظ کند. نفتی ها این هفته مهمان سپاهان تهران هستند که اگر از این مسابقه حتی یک امتیاز هم بگیرند ممکن است صدر جدول را از دست بدهند.
برنده این مسابقه اگر نفت تهران باشد، به احتمال فراوان صدرنشینی را حفظ خواهد کرد اما در صورتی که سپاهان بازی را ببرد، اصفهانی ها 36 امتیازی می شوند و آن وقت باید امیدوار باشند که فولاد نتواند استقلال خوزستان را شکست دهد. در صورت تساوی بازی سپاهان - نفت تهران هم فولاد و تراکتورسازی شانس این را دارند که با شکست دادن رقبای خود، صدرنشین شوند.
هفته آینده فولاد با استقلال خوزستان بازی می کند و تراکتورسازی هم میزبان پدیده مشهد است. این دو تیم امید زیادی دارند که مسابقه نفت - سپاهان مساوی شود و بتوانند خودشان را بالا بکشند. اما استقلال به عنوان تیم پنجم جدول شانسی برای صدرنشینی در هفته آینده ندارد. استقلالی ها در هر صورت نمی توانند هفته آینده صدرنشین شوند اما می توانند امیدوار باشند که به رده دوم یا سوم برسند.
با این حساب سه مسابقه سپاهان - نفت تهران، تراکتورسازی - پدیده و استقلال خوزستان - فولاد بازی های حساس و سرنوشت ساز هفته آینده هستند که تکلیف صدرنشین آتی لیگ را مشخص می کنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =