۰ نفر
۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

اشکان دژاگه این روزها همراه با خانواده‌اش در قطر است. او از اولین روز شروع تمرینات العربی کنار این تیم بود و کارش را شروع کرد.

خبرورزشی نوشت: اشکان به خاطر مصدومیت زانو نتوانست در بازی با ازبکستان و ترکمنستان همراه تیم ملی باشد. او همان زمان به آلمان رفت و علاوه بر استراحت در كنار خانواده‌اش مراحل درماني مصدوميتش را پشت سر گذاشت. اشكان اين روزها مشكلي براي تمرين ندارد اما بهتر از هر كس مي‌داند بايد مراقب زانويش باشد. اکثر فوتباليست‌ها به دليل تمرينات پرفشار با مشكل سائيدگي استخوان كشكک زانو روبه‌رو مي‌شوند و اشكان هم بايد بيشتر مراقب زانوهايش باشد. دژاگه جزو بازيكناني است كه اگر به صورت مداوم بازي كند برايش مشكل پيش مي‌آيد. او در دوران حضور در فولام هر زمان كه استراحت كافي داشت و نيمه دوم به زمين مي‌رفت عالي كار مي‌كرد. از همان زمان خبرهايي به گوش مي‌رسيد كه نبايد به زانوي اشكان خيلي فشار بيايد.

دژاگه با اين حال اين روزها حضوري فعال در تمرينات العربي دارد و از حضور در كنار خانواده‌اش هم لذت مي‌برد. براي او خانواده‌اش در اولويت هستند بعد فوتبال. با اين حال گاهي فوتبال باعث مي‌شود تا او در شرايط حساس كنار خانواده‌اش نباشد. مثلاً در زمان تولد اولين دخترش او در كنار همسرش حضور نداشت. اشكان همراه تيم ملي در تاشكند به سر مي‌برد و موفق شد در اولين بازي مرحله نهايي مقدماتی جام جهاني 2014 ازبكستان را با يك گل شكست دهد.

دژاگه پس از همان بازي و در فرودگاه به خبرنگار ما گفت: «به صورت تلفني با خانواده در تماس بودم و خدا را شكر دخترم آليا و همسرم سالم و سلامت هستند. دوست داشتم كنارشان باشم ولي بايد كنار تيم ملي مي‌ماندم چون به من نياز داشت.» سال گذشته هم آليشا دختر دوم آنها به دنيا آمد تا خانواده دژاگه 4 نفره شود. اشكان هميشه مي‌گويد عاشق خانواده‌اش است. او با وجود گرفتاري‌هايي كه در فوتبال دارد هميشه براي خانواده‌اش به اندازه كافي وقت مي‌گذارد. او لبخند مي‌زند و مي‌گويد: «عاشق خانواده‌ام هستم. با تولد دو دخترم زندگي ما بسيار شيرين‌تر شده.» خانواده اشكان در قطر هم كنارش هستند و او مي‌گويد هدفش هميشه ساختن يك زندگي خوب براي آنها بوده است.

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =