مهر نوشت: جواد رضویان با اشاره به برنامه ۲۴ شهریور «خندوانه» که تنها به خاطر مردم حضور یافته بود و کاری را برای استندآپ کمدی آماده نکرده بود بیان کرد که قضاوت های مردم از این اجرا دل ما را می شکند.

برنامه «خندوانه» این شب ها به یکی از برنامه های پربیننده و گاهی پرحاشیه تلویزیون تبدیل شده است. هر چقدر تعداد بیننده های این برنامه بالا می رود قدرت و تاثیر آن نیز بیشتر مشخص می شود. تاثیری که این روزها به راحتی می توان در شبکه های اجتماعی بازخوردهای آن را دید. از بحث و نظرهای مردم درباره مهمانان و سخنان آنها گرفته تا رضایت و ناراحتی هایی که در این شبکه ها گاهی مثل یک بیانیه دست به دست می شود.

برنامه سه شنبه شب ۲۴ شهریور ماه نیز از این حاشیه ها خالی نبود. در این برنامه سیدجواد رضویان و علیرضا خمسه دو بازیگر نقش های کمدی حضور یافته بودند تا در مسابقه «خنداننده برتر» شرکت کنند. مسابقه «خنداننده برتر» یا استندآپ کمدی هر بار بین دو نفر برگزار می شود و مردم به آنها رای می دهند و در نهایت یک نفر به عنوان کسی که موجب خنداندن بیشتر مردم شده است انتخاب می شود.

اولین خنداننده این برنامه سید جواد رضویان بود، او همان ابتدا بیان کرد که دست خالی و تنها برای ادای احترام به مردم به برنامه آمده است.

وی تاکیدکرد: به دلیل مشغولیت بر سر پروژه هایی از جمله «در حاشیه» مهران مدیری و «سه شو» نتوانسته است کاری را برای این مسابقه آماده کند و می خواهد چند کلمه حرف حساب بزند که ممکن است کسی با آنها نخندد و همچنین اینکه به این مسابقه به شکل رقابتی نگاه نشود بلکه بیشتر باید در آن احترام رعایت شود.

اجرای کوتاه رضویان در «خندوانه» و حاشیه های پیش آمده

رضویان در استندآپ کمدی خود که در مدت زمان کوتاه تری هم برگزار شد با زبانی طنز به تفاوت احترام گذاشتن کودکان دهه ۷۰ و ۸۰ با کودکی نسل خود اشاره کرد و مثال زد که اگر در زمان قدیم پدرش هنگام دیدن فوتبال استقلال و پرسپولیس از او می خواست که به نانوایی برود چگونه در لحظه ای کوتاه خود را از مقابل قاب تلویزیون به مقابل نانوایی می رساند. در حالیکه اگر خود او امروز از دخترش حین یک بازی موبایلی بخواهد که برایش تنها یک لیوان آب بیاورد در نهایت باید خودش این کار را انجام دهد و حتی برای دخترش هم آب ببرد و علاوه بر آن به دلیل بهم ریختن تمرکز حین بازی و باختن احتمالی جواب هم پس بدهد.

رضویان همچنین به بیان خاطراتی از ورود خود به حرفه بازیگری و حضور در برنامه های تلویزیونی و درخواست های همسایگان و اطرافیان اشاره کرد.

با این همه رضویان در این مسابقه در برابر خمسه که با یک الاغ به برنامه آمده بود تا استندآپ کمدی خود را اجرا کند رای بالاتری آورد.

اجرا و سخنان کوتاه سیدجواد رضویان باعث شد مردم در شبکه های اجتماعی به او انتقاد کنند و در صفحه اجتماعی وی در این شبکه ها گلایه کنند که به خاطر خمسه کاری را اجرا نکرده است تا او رای بیاورد و یا اینکه به مردم احترام نگذاشته است.

خبرگزاری مهر روز گذشته میزبان علی مسعودی معروف به علی مشهدی بود که او هم از جمله برندگان این استندآپ کمدی بود در قسمتی از گفتگو با وی صحبت از مسابقه رضویان و خمسه شد و او در همین گفتگو تماس کوتاهی با جواد رضویان برقرار کرد تا درباره آنچه که اتفاق افتاده است سخن بگوید.

به خود اجازه ندادم در برابر یک پیشکسوت کاری انجام دهم

جواد رضویان در این تماس تلفنی بیان کرد: من از شما می خواهم که این سخنان را به مردم منتقل کنید، این مسابقه را رامبد عزیز هماهنگ کرده بود اما نباید تنها به عنوان یک مسابقه و رقابت به آن نگاه کنیم. ما در این مسابقه دور هم جمع شدیم و آمده ایم که به مردم عشق بورزیم.

رضویان با اشاره به گلایه ها از اینکه مردم او را به بی احترامی به خودشان متهم کرده اند، توضیح داد: حق ما خندیدن است اما زمانی که یک پیشکسوت در مقابل من قرار دارد هیچ گاه این اجازه را به خود نخواهم داد که بخواهم در برابر کسی که همیشه از او آموخته ام کاری انجام دهم. حتی وقتی این پیشکسوت ها در صحنه فیلمبرداری پروژه ها حضور دارند ما با رخصت از آنها به ایفای نقش می پردازیم. به همین دلیل هم من به خود اجازه نمی دادم کاری انجام دهم. آقای خمسه زحمت زیادی برای اجرای استندآپ کمدی خود کشیده بود و من اصلا موضوع کار وی را نمی دانستم. من تنها خواستم خود را کنار بکشم چون قطعا این حق آقای خمسه است که به مرحله بالاتر برود.

بازیگر سریال «در حاشیه» اضافه کرد: من اطلاعی نداشتم که آقای خمسه قرار است چه کاری انجام دهد که حالا مرا به اینکه به آقای خمسه آوانس داده ام و یا به او ترحم کرده ام محکوم می کنند و اصلا من در چنین حدی نیستم که بخواهم به کسی ترحم کنم.

قضاوت ها دل ما را می شکند

رضویان با بیان اینکه نمی داند چرا در صفحه اجتماعی اش مردم اجرای او را نوعی بی احترامی عنوان کرده اند، گفت: من همان شب تمام شرایط کاری خود را صادقانه به مردم بیان کردم چرا بعضی فکر می کنند که بیان این مسایل برای فرار من از مسابقه بوده است و یا بیان می کنند که خمسه را سپر کرده ام و یا از من می پرسند چرا اصلا از مسابقه انصراف نداده ام. بعضی از مردم در این کامنت ها سوال پرسیده اند که چرا من در روز قرعه کشی نیامده ام در حالیکه نمی شود همه چیز را توضیح داد و من نمی توانستم به رامبد جوان بگویم که در برنامه اعلام کند که من به خاطر مسمومیت بستری بوده ام.

بازیگر سریال «در حاشیه» با بیان اینکه چرا اینقدر راحت یکدیگر را قضاوت می کنیم، بیان کرد: این قضاوت ها دل ما را که تمام تلاشمان آوردن لبخند روی لب های مردم است، می شکند، این قضاوت ها کمی بی انصافی است و ما را بی انگیزه می کند.

رضویان در پایان گفت: تمام تلاش ما این است که مردم را شاد کنیم و بعضی از این برخوردها دل ما را به درد می آورد.

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 50
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    تازه فهمیدی نباید اینکارو می کردی؟؟
    • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
      12 1
      رامبد هم در برنامه دهقان و مسعودی دو بار به این موضوع اشاره کرد و از مردم خواست به این پانزده دقیقه رای بدن و بعد از اجرای استادانه خانم دهقان و آقای مسعودی از اجرا وجدان کاری و وقتی که برای این کار گذاشته بودن تشکر کرد و غیر مستقیم از جواد رضویان انتقاد کرد
  • رضا A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    89 8
    مشخصا حرفهای سیاسی خمسه
  • پنجه IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    به نظر من که جواد اصلا قصد بی احترامی نداشت برعکس فقط اومده بود که احترام بذاره من که به خاطر همین کارش بهش رای دادم.ما خودمون باید یاد بگیریم که به دیگران احترام بذاریم ...
    • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
      166 7
      قراره به اجرای کمدین ها رای داده بشه. مسابقه رای به اخلاق و مرام که نیست مسابقه اجرای طنز هست با هر مضمونی که احرا کننده به نمایش می ذاره
  • بی نام A1 ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    57 5
    ما یا شور شوریم یا بی نمک حالا یه عده این دفعه میان طرف رضویان دوباره یکی یه بیانیه دیگه بده میرن طرف اون. بنظرم سعی کنیم در مورد هر چیزی نظر ندیم. از رضویان یا خمسه خوشمون نمیاد رای ندیم ببین چی کردیم که اینا هی دارن بیانیه میدن بعد هر اجرا
  • زاهداني RO ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    156 5
    مردم با فرهنگ و توسعه يافته ما به كسي كه هيچ كاري نكرد راي دادن واقعا حركات اين مردم عجيب است و تاسف انگيز
    • بی نام DE ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
      62 1
      یک عده تنها به خاطر طرفداری و خوش آمدن از افراد رای می دهند. این قبیل افراد به جای قضاوت و توجه به کار و هنر افراد اصل وجودی آدمها رو قضاوت می کنند و بهشون برچسب می زنند.
    • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
      45 2
      اینایی که به استند آپ اجرا نکرده رضویان رای دادن , همونایی هستند که واسه باخت به آرژانتین ریختن تو خیابون .
  • سعیده IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    92 40
    به نظرم هم آقای رضویان و هم آقای خمسه حذف شوند و به جای آن از هر دو نفر آقایان سلیمانی و غفوریان استفاده شود.
    • رضا IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
      18 69
      بر خلاف نظر شما آقای رضویان با آمدن به مرحله بعد این فرصت را خواهند داشت تا اتفاقات مرحله اول را جبران کنند.
    • بی نام A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
      21 14
      افرین هم نظرم:
  • امیر IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    136 3
    این جوری بدتر به خمسه توهین شد اگه یه چیزی اجرا میکردی و آقای خمسه حذف میشد خیلی بهتر از این بود بعدش هم مگه کسی گفته که شما با آقای خمسه مشکل داری اصلا کی گفته هر دونفری که با هم رقابت میکنند باید ضد هم دیگه باشند
    • رضا A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
      34 69
      رضويان چيزي اجرا نكرد و نمرش صفر بود اما اجراي خمسه نمرش منفي بود بخاطر همينه در راي ها رضويان جلوتره
  • محمد IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    43 74
    جواد جان ما میدانیم شما خیلی صادق و با مرام هستید ، امیدوارم در دور دوم جبران کنی
    • جری IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
      5 3
      اینم فیلمشه اگه کار آماده داشت اجرا میکرد خمسه که سهله استاد انتظامی هم بود اگه کار آماده کرده بوداجرا میکرد این حرفاش هم آدم یاد حرفهای فوتبالستها بعد از باخت میندازه
  • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    111 3
    حالا مثلا نیت و کار شما درست که خواستین آقای خمسه برن بالا. اما آیا مردم هم این نیت شما درک کردند و اونطور که تصور میکردین شد؟؟؟ الان به نظرم برای آقای خمسه خیلی بد شد متاسفانه
  • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    13 39
    خوب بود نویسنده یا باز نشر کننده یه نگاه به نتایج مسابقه می انداختند که از همون لحظه اول تمام شدن مسابقه رضویان با اختلاف فاحش برنده بود ، پس کدام مردم اعتراض کردند
  • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    80 3
    کاره جواد رضویان مثل این بود که تو مسابقه آشپزی میزبان برایه مهمونا غذا درست نکنه اونوقت مهمونا بخاطر عذایه نخورده بهش رای بدن اونایی که بهش رای دادن معیار و مبناشون چی بوده واقعاً ؟ مگه میشه در مورد عمل انجام نشده قضاوت کرد ؟
    • بی نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
      18 9
      کار جواد رضویان... کاره یک چیز دیگه است. مثل اینکاره. در جمله شما ه اشتباه است
  • بیننده A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    75 7
    خیلی ساده است وقت نداشتی قبول نمی کردی. والسلام
  • بابك A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    9 39
    به نظر من راي مردم فقط با استناد به اجراي شب مسابقه نيست بلكه برمي گرده به خاطراتي كه مردم از كمدين ها دارن و مسلما جواد رضويان در دهه اخير موفق تر بوده و با اجراهاي جذاب براي نسل جوان راي بيشتري آورده
    • بی نام A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
      24 10
      کاش این بود. اینطوری رای به حذف شفیعی جم که یه نابغه در کمدینیه در برابر یه بازیگر درجه پنج یعنی شقایق دهقان نمیدادن. کلا قضاوتها مختله
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    77 5
    چطوری وقت داری بنشینی وبه تک تک کامنت افراد در اینستاگرام جواب دهی ولی پانزده دقیقه وقت نداشتی برای ملت ایران یه متن آماده کنی تا کی می خواهیم دروغ بگیم
    • عباس A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
      7 1
      بسیار عالی و بجا بود.
  • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    54 3
    آخه مردم به چیه این اقا رای دادید؟ تو همه زندگیتون اینقدر بدسلیقه اید؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    97 4
    رای بالای مردم به رضویان نشان میدهد که درصد بسیار زیادی از مردم ایران بدون مطالعه و کاملا بدون هیچ منطقی فقط رای میدهند.
  • محمد IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    38 11
    آقای رضویان نا از شما بیشتر انتظار داشتیم لطفا جبران کنید
  • بی نام BE ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    100 3
    1. خیلی ها طنز آقای خمسه رو نگرفتند 2. آقای رضویان برای کار نکرده پاداش گرفت 3. این هم از قضاوت مردم
  • علی A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    77 2
    رای مردم و محصول کار اقای رضویان بدترین توهین به اقای خمسه بود رضویان بابت کار نکرده از اقای خمسه پیش افتاده
  • یاسر A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    65 10
    به نظر من حق خمسه خورده شد کارش جدید بود و نبوغ داشت و زخمت کشیده بود ولی بازیگرا سعی میکنن خودشونو خوبتر از لحاظ مرامی نشون بدن تا بیشتر رای بیارن ودر بعضی اوقات موفق میشن چه کنیم که همه چیمون به همه چیمون میاد
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    12 67
    آقای رضویان فقط شرط ادب و استادی را همانطور که گفتند بجا آوردند و این درس خوبی بود .
  • بی نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    88 8
    سرت شلوغه کارته نیا مسابقه شرکت کن، مگه به زور اومدی، والا پاشده اومده میگه من هیچی آماده نکردم بعدم میخنده، یه خاطره هم نتونست بگه ، اینکه مردم برات مهم نبودن رو گردن پیشکوتی و احترام به بزرگتر و مسمومیت ننداز، شرکت در این برنامه اجباری نبوده
  • حسین RO ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    15 40
    کسی مثل جواد رضویان بعد از اینهمه سال طنز کارکردن اونقدر حرفه ای هست که با 1یک دقیقه فکر کردن یک سوژه واسه یک ربع خندیدن پیدا کنه پس معلوم بود که ایشون از قصد اجرا نکردن
    • بی نام IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
      18 3
      اتفاقا حرفه ای نیست. فقط با متن آماده می تواند کار کند. بداهه پردازی هنری است که اکثر بازیگران طنز ندارند.
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    48 2
    من نمیدونم اینایی که رای میدن کیا هستن . اخه توی شبکه های خبری که من سر میزنم همه مردم برعکس جهتی که رای گیری ها نشون میده حرف میزنن و معلوم نیست این مردمی که رای دادن کیا هستن . چرا نمیان از کارشون دفاع کنن
  • رعنااصفهانی IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    12 24
    اصلا شقایش دهقان و مهران غفوریان تا الان عالی اجرا کردند شما مسابقه نادرسلیمانی و مهران غفوریان را ببینید چه قدر خنده دار مسابقه خمسه و رضویان هم ببین
  • سحر IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    18 5
    یکی از طرفدارای رضویان که به اجرای نکردش رای داده و میگه به خاطر سابقه درخشانش بهش رای دادن که مرحله بعد جبران کنه بیاد اسم دو تا فیلم درست حسابی که رضویان بازی کرده نام ببره که نمیتونه نام ببره چون رضویان کار درخشانی در کارنامش نداره در مقابل خمسه هم کارنامه به مراتب درخشانتری در سینما داره هم اینکه به نظر من انتقادی ترین اجرای ممکن رو انجام داده و حقش صعود به مرحله بعد بوده که متاسفانه.....
  • ک.م A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    33 4
    به نظر من نام جواد رضویان رای اورد نه خود او.مردم در حق خمسه بی انصافی کردند.او زحمت کشیده بود و برای مردم ارزش قائل شده بود ولی مردم ما باز هم ثابت کردند که هر چه کمتر مورد احترام باشند طرف را عزیزتر میدانند.
  • احمد A1 ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    6 3
    متأسفانه مردم ما کاملاً احساسی عمل می کنن و به راحتی میشه مسائلی از این دست رو پیش بینی کرد.زن ها به زن ها رأی میدن، مشهدی ها به مشهدی ها ، شیرازی ها به شیرازی ها و ... بارها و بارها رامبد در برنامه گفته که لطفاً منصفانه و با دقت و با توجه به اجرای کمدین ها بهشون امتیاز بدین اما .... من مطمئنم جواد رضویان با اینکه یکی از بزگترین کمدین های ایرانه اما برای استنداپ کمدی ساخته نشده و توی مرحله بعد هم بدون اجرای خاصی بازهم بالا میره از نظر من الیکا عبدالرزاقی هم همینجوری بالا اومد
  • رضا A1 ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    5 5
    تاریخ در مورد جواد رضویان حکم میکنه و ارزش کار او بعد ها مشخص میشه
  • زینب A1 ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    5 3
    اجرای خمسه م خیلی بد بود.هنوز بش فک میکنم اعصابم خورد میشه ولی خوبهتراز جوادرضویانی بود ک هیچی اماده نکرده بود. ففط امیرمهدی ژوله
  • بی نام A1 ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    3 4
    به نظر من کسایی که به رضویان رای دادن با علم به اینکه میدونستند خمسه خیلی بهتر بود این قضاوت رو کردند و اتفاقا علتش هم استنداپ اجرا نکرده رضویان بود تا بهش یه فرصت بدند تو مرحله بعد جبران کنه چه بسا اگه رضویان عادی یه دو سه خاطره میگفت الان حذف شده بود نمونش رضا شفیعی جم که چقدر قدرتر و باسابقه تر از حریفش بود
  • زیبا A1 ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    7 4
    من فکر می کنم چون مردم از آوردن خر آقای خمسه و اجرای نه چندان خنده دارش عصبانی شدند به آقای رضویان رای دادند تا اعتراضشون رو به آقای خمسه در خصوص نحوه بد اجراشون بگن درسته آقای خمسه ظنزحرفه ایی استفاده کردند ولی خنداندن مردم هم باید در نظر می گرفتند میشد طنز حرفه ایی و بامزه تر اجرا کرد من چهره خانم ها را در لحظه آوردن خر دیدم متوجه شدم بعضی ها از دیدن این الاغ در اسنودیو شوکه شدند و ترسیده بودند آقای خمسه به تمشاچیان استودیو بی احترامی کرد همه ترسیده بودند حتی خود رامبد جوان هم ترسیده بود نکنه خره یه دفعه لگدی پرت کنه یا حرکت غیر عادی در هنگام پخش کنه برنامه اش بهم بریزه و تذکر داد اگر میشه الاغ رو ببرن اون ور تر
  • محسن A1 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    3 11
    من خودم از کسایی بودم که از اجرای هر دو ناراضی بودم اما ترجیح دادم در مرحله بعد رضویان باشد تا خمسه نمی دونم کی به خمسه گفته خوب می خونه تازه این سری خر آورد معلوم نبود دور بعد اگه بیاد بالا چی میاره
  • ساناز IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    6 1
    به نظر من آقای رضویان باید کارش رو انجام میداد و بخاطر حضوری که در مسابقه داشت کاری آماده میکرد و اگر بقول خودشون میخواستند بخاطر اقای خمسه بکشن کنار عین بچه آدم انصراف میداد واقعا خیلی دوستشون داشتم کلا نظرم در موردشون عوض شد این ادا و اصول ها یعنی چی ؟ مثلا میخواد بگه خیلی باادبه ، که چی ؟ مسابقس دیگه خودشون همش میگن مسابقس برد و باخت مهم نیست بعد اینطوری میکنن مردم هم حساس میشن دیگه آقای خمسه شاید به نظر بقیه جالب نبودن ولی کلی زحمت کشیده بودن
    • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
      1 0
      دقیقا
  • ایرانی A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    1 1
    واقعارضویان خودشو با این کارش ازچشم مردم انداخت فکرنمی کردم که این قدرضعف شخصیتی داشته باشه اگرمیخواست لطفی کنه در حق آقای خمسه بیان نمی کرد که من به خاطرآقای خمسه نمی خوام اجرا داشته باشم و... این آقا برای اینکه بخواد بگه که من بزرگم آدمهای بزرگوتخریب مکنه که خودش بزرگ بشه ...رامبد جان تروخدا دیگه اینارو توبرنامه دعوت نکن که برنامه ات از ارزش بیافته
  • بی نام A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    2 0
    ای کاش هیچ موقع از روی احساسات رای نمیدادیم.وفقط به خاطر اجرایی که کمدین ها به نمایش میذاشتن رای میدادیم.کاری هم به زن ومرد بودن و از چه استانی هستن نداشتیم بلکه فقط بر اساس توانایی ها واجرایی که داشتن رای میدادیم
  • ایپ من IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    لطفا این دور برای ما استند آپ رو به نمایش بزارید