فیلم میرکریمی نیامده به نوبت فوق‌العاده رسید / استقبال از «دختر» در کوروش

فیلم «دختر» آخرین ساخته سیدرضا میرکریمی که از شنبه ۱۷ بهمن (ششمین روز جشنواره) برای نمایش در سینماها آماده شده است، در نخستین نمایش خود با استقبال مردم مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این اسقبال باعث شد تا برای این فیلم در پردیس سینمایی کوروش دو نوبت اکران فوق‌العاده گذاشته شود.

هیچ کدام از ساخته های قبلی رضا میرکریمی (یه حبه قند و امروز) با چنین استقبالی در جشنواره  مواجه نشده بودند. 

نخستین اکران این فیلم ساعت ۲۰ا شنبه ۱۷ بهمن بود. فرهاد اصلانی بازیگر فیلم هم برای این اکران به پردیس سینمایی کوروش رفت و با مردم به تماشای فیلم نشست.

فرهاد اصلانی، مریلا زارعی و ماهور الوند بازیگران اصلی فیلم جدید میرکریمی هستند. داستان این فیلم درباره‌ی آقای عزیزی‌ست که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است. او برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست...

عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان رضا میر کریمی، مدیر فیلمبرداری: حمید خضوعی ابیانه، فیلمنامه: مهران  کاشانی، مدیر هنری: سیدمحسن شاه ابراهیمی، طراح لباس: منصوره یزدانجو، مجری طرح و برنامه ریز: جلیل شعبانی، مدیر تولید: محمد صادق میرکریمی. طراح گریم: سودابه خسروی. 

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایدا IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    3 4
    حدود یک ساعت در صف ایستادیم تا فیلم را در اولین سانس اکران ببینیم. ولی متاسفانه با یه حبه قند و به همین سادگی و حتی با امروز قابل قیاس نبود. امیدوارم این پسرفت رو در فیلم آتی خودتون جبران کنید جناب میرکریمی