کودک‌سوزی صهیونیست‌ها واکنش های زیادی را در افکار عمومی دنیا برانگیخته است.

صفحه توییتر رهبر معظم انقلاب در واکنش به کودک‌سوزی صهیونیست‌ها با انتشار عکس زیر نوشت: کودک کشی سیاست رژیم وحشی و گرگ صفت اسرائیل است. اینجا را ببینید.

هشت سال پیش رئیس جمهور ایران گفت: ما قصابی در محل خود داریم،‌ این فرد تمام اوضاع مادی مردم را به درستی در دست دارد و به من هم می‌گوید.اینجا را ببینید.


نماینده پیشین مجلس گفت: عملکرد دولت های نهم و دهم به هر شکلی که بررسی شود، به نفع مردم و دولت یازدهم است. اینجا را ببینید.


یکی از روزنامه های صبح نوشت: در یکی، دو روز گذشته برخی سایت‌ها و رسانه‌های خبری، لیستی از کاندیداهای جریان اصلاح‌طلب و اعتدالیون را برای حضور در انتخابات خبرگان مطرح ساخته‌اند. اینجا را ببینید.

مقایسه توافق وین و قعطنامه 598

روزنامه کیهان تیتر نخست خود را به گزارشی با عنوان تازه‌ترین خیانت آژانس، اختصاص داد و در صفحه اول خود نوشت: «سنا قاضی توافق را احضار کرد/ بهارستان همچنان تعطیل!» اینجا را ببینید.

چرتکه جدید از درصد مردمی که در انتخابات شرکت می کنند

حمیدرضا جلایی پور گفت:از سال ٧٦ به بعد، در انتخابات‌هایی که انجام شده، ٢٠ درصد جامعه ایران طرفدار جدی اصلاح‌طلبان هستند و در تمام انتخابات هم بوده‌ و رأی داده‌اند. ١٥ درصد هم متعلق به پایگاه اصولگرایان(اعم از میانه‌رو و تندرو) است که ما آن را هم ٢٠ درصد فرض می‌كنیم و گفتیم ٢٠ درصد هم كه اصلا نمی‌آیند.  اینجا را ببینید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمام تحرکات در اطراف مرزهای میهن اسلامی و منطقه را به خوبی زیر نظرداریم.اینجا را ببینید.

اگرچه یکی از نمایندگان فارس گفته بود که از استیضاح وزیر کشور منصرف شده اند اما نماینده دیگر این استان تاکید دارد که همچنان این استیضاح به قوت خود باقی است.اینجا را ببینید.
/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =