ایلنا نوشت:

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمام تحرکات در اطراف مرزهای میهن اسلامی و منطقه را به خوبی زیر نظرداریم.

 امیر احمدرضا پوردستان در شهرستان ساوجبلاغ البرز با اشاره به رویدادهای منطقه خاورمیانه، گفت: تمام تحرکات در اطراف مرزهای میهن اسلامی و منطقه را به خوبی زیر نظرداریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: فرزندان شجاع ایران اسلامی در ارتش و سایر نیروهای مسلح با هوشیاری کامل، تمام تحرکات بدخواهان را زیر نظر و کنترل دارند.

وی ادامه داد: درصورت مشاهده کوچکترین اقدامی علیه امنیت کشورمان با اقتدار کامل وارد خواهیم شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز بین نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران، وحدت و انسجام کامل وجود دارد واگر کوچکترین خطایی از دشمن سرزند، پاسخ کوبنده دریافت خواهد کرد.

پوردستان با بیان اینکه دشمنان اقتدار نیروهای مسلح و ملت ایران را به خوبی می شناسند و هشت سال جنگ تحمیلی گواهی براین مدعاست، ادامه داد: امروز دشمنان به طور مستقیم وارد جنگ با ایران نمی شوند بلکه به شیوه حمایت از گروه های تکفیری و تقویت تروریست ها در منطقه برای مقابله با نفوذ ایران اسلامی در منطقه روی آورده اند.

وی اظهار کرد: ارتش اسلام در هشت سال دفاع مقدس به رغم تحریم های دشمنان با تبعیت از فرامین امام راحل (ره) به خوبی در جبهه های جنگ نقش آفرینی کرد و اکنون نیز در زمینه تولید تجهیزات و فناوری نظامی به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه را نتیجه مقاومت ملت ایران در برابر ابرقدرت های جهان دانست و افزود: تا زمانی که روحیه استکبار ستیزی در بین ملت ایران باشد هیچ ابرقدرتی توان مقابله با این ملت را ندارد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان از خراسان شمالی IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    8 0
    با عرض خسته نباشید به تمام غیورمردان اعم از ارتش و سپاه و نیروی انتظامی ، این آرامش کشور و امنیت را مدیون بیدار خوابی و سختی ها و شجاعتها و دلیری های این مردانیم و ما نیز پشت سر آنها هستیم
  • فاطمه تبریزی A1 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    4 0
    چقدر این امیر پوردستان رو دوست دارم دریادار شمخانی و دریادار سیاری هم همینطور.
  • محسن121 IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    2 0
    موفق باشید
  • شاپور مجد A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    5 0
    امید ملت ایران به شماست . موفق باشید
  • بی نام A1 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    2 0
    پاینده باد ایران و زنده باد دلاوران و مرزبانان میهن