بهنام محمودی ستاره سرشناس والیبال ایران که عضو شورای شهر کرج شده می گوید غم نان باعث شده مردم ورزش نکنند و اینگونه به قلیان کشی رو بیاورند.

 

ایسنا نوشت :

دلیل کم بودن تمایل به ورزش چیست؟

قطعا گران بودن ورزش نقش غیر قابل انکاری در استقبال کم شهروندان از ورزش دارد. به صراحت می‌گویم اگر تصمیم گیر بودم ورزش و بهداشت را در کشور رایگان می‌کردم. طبیعی است وقتی نوجوان و جوانی برای یک ساعت فوتبال بازی کردن در سالن‌های ورزشی پول گزافی را باید بپردازد دلسرد می‌شود و به جای آن روانه قهوه خانه‌های ارزان قیمت شهر که متاسفانه زیاد هم هستند می‌شوند.

قیمت استفاده از قهوه‌خانه‌ها ارزان‌تر است یا قیمت استفاده از محیط‌های ورزشی؟

قهوه خانه قطعا ارزان تر هستند. طبیعتا وقتی هم فضای کافی برای فعالیت شهروندان وجود نداشته باشد و هم محیط‌های موجود ورزشی گران باشند استقبال کاهش خواهد یافت و نوجوان و جوان به جای حضور در محیط های سالم ورزش مجبور به استفاده از مکان های پر خطر جامعه می‌شوند.

آیا گران بودن ورزش توجیه مناسبی برای عدم تحرک و چاقی است؟

در شرایط فعلی که مردم با تنگناهای اقتصادی روبرو هستند برای قشر زیادی از جامعه این موضوع می‌تواند توجیه مناسبی داشته باشد. البته طبیعی است آدمی که نگران سلامتی جسم و روح باشد از کوچکترین فضایی برای ورزش استفاده خواهد کرد. گران بودن ورزش در کنار تاثیرگذار بودن، توجیه خوبی برای ورزش نکردن نیست و بایستی شهروندان نگاه جدی تری به این مقوله داشته باشند و بدانند برای زندگی بهتر ابتدا باید از سلامت جسم برخوردار باشند، شعار عقل سالم در بدن سالم را نباید هیچگاه فراموش کنیم.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرداغدارحجازی A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    27 2
    آقای محمودی دمت گرم که حرف حق زدی