لیگ برگزار می شود و خنده دار است که چرا دبیرکل فدراسیون فوتبال یک امضایش را خرج نامه ای می‌کند که همه می دانند اثری ندارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دبیرکل فدراسیون فوتبال کمتر از 10 روز قبل بود که در نامه ای به سازمان لیگ و در ابلاغ درخواست کمیته انضباطی، از مسئولان سازمان لیگ خواست مانع از حضور تیم های بدهکار در لیگ برتر شوند. همان زمان هم رسانه ها و هم اهالی قدیمی فدراسیون فوتبال معتقد بودند آنچه علیرضا اسدی در اجرای بند اول و بسیار مهم قانون کلاب لایسنسینگ کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است، انجام داده به سرانجام نمی رسد. اما دبیرکل که اعتقاد داشت برای بازسازی تشکیلاتی این فوتبال، حتی به قیمت برخورد با تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس باید ایستاد و ساختار حرفه ای را یک بار برای همیشه اجرا کرد. فارغ از اینکه بزرگترین بدهکاران حتی برای هزینه های جاری تیم ها، تیم های وزارت ورزش یعنی استقلال و پرسپولیس هستند. دو تیمی که بدهی های شان، همین حالا از کل سهمی که باید در فصل آینده لیگ برتر بگیرند بیشتر است. به همین دلیل از ابتدا مشخص بود چنین دستوری اجرا نمی شود و حتی مهدی تاج، رئیس سازمان لیگ در یک برنامه تلویزیونی مستقیم از شبکه خبر و بعد از آن در ورزش و مردم گفت: «ما از هیات ها خواستیم قراردادهای تیم های بدهکار را ثبت کنند تا مشکلی پیش نیاید اما بعدا سعی می کنیم باری دیگر از فدراسیون فوتبال استعلام بگیریم. »


همزمان با این گفته ها بود که مسئولان فدراسیون فوتبال با خنده در برابر این حرف جدید دبیرکل می گفتند: «دکتر اسدی تازه مشغول به فعالیت شدند و این اولین لیگی است که قرار است در دوران شان برگزار شود، ایشان هنوز بدن شان داغ است و نمی دانند کلا اساس فوتبال ما این است. »
این حرف مدام تکرار می شد و خیلی ها در فدراسیون اعتقاد داشتند دبیرکل جدید بدنش داغ است و می خواهد خیلی آرمان گرایانه برخورد کند و اینگونه امکان محروم کردن استقلال و پرسپولیس از لیگ وجود ندارد. اتفاقی که در نهایت هم افتاد و لیگ از عصر پنجشنبه و با داشتن 11 تیم بدهکار ، آغاز می شود. تیم هایی که قرار بود فعالیت شان تعلیق شود!
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =