رضا رشیدپور کارگردان برنامه «دید در شب» از حاشیه‌های حضور محمد اصفهانی در برنامه‌اش سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، رضا رشیدپور از نگرانی محمد اصفهانی برای مصاحبه‌اش خبر داده و گفته: برای محمد اصفهانی بسیار مهم است که مخاطبانش درباره او چطور بیاندیشند. شاید برای همین است که حضور کم رنگی در رسانه ها دارد.

رشیدپور با اشاره به رابطه خانوادگی محمد اصفهانی با وزیر بهداشت محمود احمدی نژاد گفت: وقتی آمد نیم نگاهی به استودیو برنامه انداخت، آن هم درست زمانی که عکس وزیر بهداشت دولت دهم بر روی نمایشگرهای برنامه بود، خنده ای کرد و از پله ها بالا رفت. رضا رشیدپور که از قدیمی ترین دوستانش است را در آغوش کشید و گفت: "رضا چه بلایی می خواهی سرم بیاوری؟! عکس خانم دستجردی را برای چی گذاشتی"؟

از حرف هایش پیدا بود که با ذهن آماده ای به برنامه آمده است. میگفت مصاحبه سالار عقیلی و شیلا خداداد را کامل دیده است تا برای یک مصاحبه سخت آبدیده شود.

کارگردان و تهیه کننده برنامه دید در شب از گلایه محمد اصفهانی از بعضی برخوردهای حذفی مسئولان فرهنگی خبر داده و به نقل از محمد اصفهانی گفت: اگر به یک خواننده می گوییم با فلان رسانه کار نکن باید رسانه جایگزین برایش تعریف کنیم.

زمانی که وارد استودیو شد علاوه بر برخورد صمیمی اش با عوامل برنامه، چالشی نیز با رشیدپور بر سر اینکه بر کدام صندلی بنشیند داشت!

رضا رشید پور جزییات حضور محمد اضفهانی در استودیوی دید در شب را چنین توصیف می‌کند:
«بعد از پایان بخش اول برنامه چند دقیقه ای را در استودیو قدم زد. دستانش را مدام به هم می فشرد انگار که از چیزی نگران بود.

وقتی یکی از عوامل برنامه به او گفت که از طرفدارهای قدیمی و پروپاقرصش است، گفت: مردم همیشه به من لطف داشته اند و من هم در حد توانم برای انها کار کرده ام اما باید با مردم روراست بود. برخی در اینستاگرام گلایه می کنند که چرا کار جدید نمی دهی؟ من همه تلاشم رضایت انهاست اما خب باید بگویم که محمد اصفهانی 94 توانش همین است.

جمله اخر را با ناراحتی تمام کرد و بر روی صندلی اش نشست تا بخش دوم آغاز شود.

وی بعد از پایان مصاحبه و خواندن یکی از شعرهایش رو به بچه های پشت صحنه کرد و گفت: چطور بود؟ همه برایش دست زدند و گفتند عالی بود.

اصفهانی قبل از خروج از لوکیشن به رضا رشیدپور گفت که  «من خود آن سیزدهم» محسن چاووشی را گوش کن. و با صدای خنده طرفداران چاووشی در پشت صحنه از لوکیشن بیرون رفت.

برنامه «دید در شب»‌ مصاحبه‌های چالشی رضا رشیدپور به «سبک هارد تاک» با  مهمانان برنامه است و به صورتی هفتگی در سایت آپارات پخش می‌شود. از مهمانان قبلی این برنامه می‌توان به امیر تتلو، صادق خرازی، پژمان جمشیدی، علی کفاشیان، اکبر عبدی و مصطفی کواکبیان اشاره کرد.

57۲۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 484043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    17 0
    لایک
  • میم IN ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    22 0
    توی این بلبشو و بی سر و سامانیه صداوسیما و مضافا قیچی کردن ها و ممنوعیتهای مکرر و ایضا قهر بسیاری از بزرگان هنر و سیاست با این رسانه، تهیه این برنامه و ارائه اون از کانالی جز صدا وسیما فکر بکری بود که جای تقدیر داره،قطعا با گسترش فضاهای مجازی و رشد اینگونه از برنامه ها که با جرح و تعدیل خاصی مواجه نمیشوند توقع مخاطب داخلی هم بالاتر خواهد رفت و تیزی قیچی سانسورچی در رسانه ملی هم کندتر خواهد شد
  • محمد EU ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
    34 0
    دکتر اصفهانی بهترین صدا رو در کنار اخلاق و فرهنگ بالا دارند.
    • مجید A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
      11 0
      احسنت ؛ یه ایرانه و یه محمد اصفهانی