ایسنا نوشت ،رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری جهاد دانشگاهی را با بیش از 20 سال تجربه آموزشی بین‌المللی، ملی و استانی، تنها دانشگاه آموزش دهنده دوره‌های تخصصی کوتاه‎مدت کشور دانست.

وحيد خليلي اردلي، جهاد دانشگاهي را پل ارتباطي ميان جامعه، بازار كار و دانشگاه دانست و افزود: اين نهاد علمي، تنها دانشگاه آموزش دوره‌هاي تخصصي كوتاه مدت در كشور است كه فارغ التحصيلان دانشگاهي را متناسب با نياز روز بازار كار با نرم افزار‌هاي كاربردي رشته‌هاي مختلف آموزش مي‌دهد و جهت ورود به بازار كسب و كار، آماده مي‌سازد.

وي با اشاره به ظرفيت مطلوب جهاددانشگاهي در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، آموزشي و پژوهشي، تبديل علم به عمل و تجاري سازي آن را از وظايف جهاد دانشگاهي عنوان و اظهار كرد :انجام فعاليت‌هاي تحقيقاتي دستگاه‌هاي ديگر نيز از جمله رسالت‌هاي اين نهاد محسوب مي‌گردد.

خليلي از ديگر ماموريت‌هاي اساسي و بلندمدت جهاد دانشگاهي را اجراي برنامه‌هاي‌ پژوهشي دانست و تصريح کرد: رويكرد اصلي معاونت آموزشي جهاد دانشگاهي برگزاري آموزش‌هاي اشتغال‌محور است، بر همين اساس در زمينه‌ مطالعات اشتغال‎زايي مي‌تواند نقش موثري ايفا کند.

وي همچنين خاطرنشان کرد: آموزش‌هاي تخصصي و اشتغال‌زا و همچنين آموزش کارکنان محترم دولت، رويکرد اصلي بخش آموزش جهاد دانشگاهي است.

خليلي با اشاره به فراهم شدن امکان ثبت‌نام اينترنتي براي فراگيران جهاددانشگاهي، افزود: علاقه‎مندان به ثبت‎نام در آموزش‎هاي کوتاه مدت جهاددانشگاهي به راحتي مي‌توانند از جزئيات کلاس‌ها و فرآيند ثبت‎نام با مراجعه به سايت جهاد دانشگاهي واحد استان به آدرس jdchb.ac.ir اطلاعات کسب کنند.

رييس جهاددانشگاهي چهارمحال و بختياري در ادامه خاطرنشان کرد: تمامي تحصيل‌کردگان و فارغ‌التحصيلان سطوح بالاي تحصيلاتي و دانشگاهي مي‌توانند آموخته‌هاي خود را از طريق جهاد دانشگاهي به مردم استان ارائه کنند.

وي التزام به بومي‌سازي آموزش بر اساس نياز منطقه و تعريف و تدوين دوره‌هاي آموزشي مهارت‌محور و اشتغال‌زا و تدبير در ورود به عرصه مجازي از طريق تعريف و اجراي دوره‌هاي آموزشي مجازي و الکترونيکي تخصصي و پيشرفته را از ديگر اهداف آموزش‌هاي کوتاه‌مدت جهاد دانشگاهي برشمرد.

به گفته وي، تجربۀ 30 سالۀ آموزش‌هاي، عمومي، تخصصي و آموزش‌هاي ويژۀ کارکنان دولت جهاد دانشگاهي کشور و استان در اختيار ماست و آمادگي داريم که خدمات آموزشي خود را در زمينه‌هاي مختلف در اختيار جوانان و کارکنان دولت قرار دهيم

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =