بررسی جزئیات طرح «اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام»، در نشست روز سه شنبه مجلس هم حاشیه ساز شد.

نمایندگان مخالف برجام در جلسه امروز مجلس که به بررسی جزئیات طرح «اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام»، اختصاص داشت از رای اکثریت مجلس به این طرح شوکه شده بودند. اینجا را ببینید.

پس از رای‌گیری و تصویب جزئیات طرح "اقدامات متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام" در مجلس، نمایندگان دلواپس نتوانستند ناراحتی خود را از این موضوع پنهان کنند تا آنجا که علی اصغر زارعی از نمایندگان عضو جبهه پایداری از این بابت اشک ریخت.اینجا را ببینید.

اقتصاد
پس از افزایش دیروز قیمت سکه در بازار، امروز سکه با افت 5 هزار تومانی قیمت مواجه شد. اینجا را ببینید.

 ۱۹ کشور که بیشترین مالیات آنها که بر عهده کارفرما است، توسط مجمع اقتصاد جهانی رتبه بندی شده است.اینجا را ببینید.

فرهنگی

درپی توهین یکی از کارشناسان بخش حاشیه‌ای برنامه «به خانه بر می‌گردیم» به ساحت یکی از شهدای مدافع حرم، تهیه‌کننده این برنامه گفت: با توجه به مطلب توهین آمیز این کارشناس، به هیچ عنوان از وی در برنامه‌های آتی خود دعوت نخواهیم کرد.اینجا را ببینید.

پس از انتشار اخباری درباره ازدواج بهاره افشاری با بنیامین بهادری، این بازیگر عکس صفحه دوم شناسنامه‌اش را منتشر کرد.اینجا را ببینید.

اجتماعی

زنی که چهار سال قبل شوهرش را کشته بود از سوی اولیای دم مقتول بخشیده شد و بار دیگر به زندگی بازگشت. اینجا را ببینید.
رییس سازمان حج و زیارت گفت: با مذاکراتی که با دولت سعودی داشتیم، قرار شد یک تیم تخصصی از وزارت بهداشت ایران برای انجام آزمایش دی‌ان‌ای و شناسایی جانباختگان ایرانی فاجعه منا، به عربستان اعزام شوند. اینجا را ببینید.


بین الملل

منابع وابسته به وزارت کشور عراق اسامی سرکرده های گروه تروریستی داعش را که در حمله هوایی اخیر نیروی هوایی عراق به کاروان حامل البغدادی کشته شدند اعلام کردند. اینجا را ببینید.

پس از تصویب جزئیات برجام در مجلس شورای اسلامی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم از این اتفاق ابراز خرسندی کرد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

چهره جدید کاسبان تحریم. موضوعی که دستمایه اش را رئیس جمهور در سفر استانی اش به مازندران به کاریکاتوریست ها داد. اینجا را ببینید.

زندگی مجازی و پنهان کاری های جالب توجه برخی آدم ها به بهانه های مختلف سوژه ای شده برای شهاب جعفرنژاد که اینطوری در صفحه اینستاگرامش به آن پرداخته است.اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

بنیامین بهادری با انتشار مطلبی ، خبر یک خبرگزاری در باره ازدواجش با بهاره افشاری را تکذیب کرد.اینجا را ببینید.

جان آزربون دروازه بان سابق وست برومویج که درون دروازه سیگار می کشید. اینجارا ببینید.

 ورزش

بحث بین هوشنگ نصیرزاده و احمدرضا براتی در برنامه نود، به شدت شخصی و کسل کننده پیش رفت. اینجا را ببینید.

نظرسنجی امشب برنامه نود به انتخاب بهترین مدافع میانی بعد از انقلاب اختصاص دارد.اینجا را ببینید.

دانش

در روز ۸ اکتبر، پدیده ای اسرار آمیز در آسمان آسیا دیده شد: چندین جرم نقطه-مانند که به همراه یک ابر درخشان در آسمان شب پرواز می‌کردند. اما این نور اسرارآمیز چه بوده است ؟ اینجا را ببینید.

هاوربرد این روزها در میان جوان‌‌ها خیلی طرفدار پیدا کرده است اما دولت انگلیس استفاده از این وسیله را در اماکن عمومی ممنوع کرده است.اینجا را ببینید.

 فناوری

کانن دوربین بدون آینه / Mirrorless جدیدی را باکیفیت عکس بالا مجهز به حسگر کوچک و کنترل بهتر روی تصویر برای تازه‌کارها ساخته است.اینجا را ببینید.

خراسان به نقل از رئیس پلیس فتا نوشت: در ماه‌های اخیر پرونده‌های متعددی را داشتیم که اطلاعات درون تلفن همراه کاربر قربانی نظیر تصاویر شخصی، شماره‌های تلفن، پیام‌های مبادله‌ شده و موارد خصوصی دیگر از طریقی نامعلوم به سرقت رفته است.اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبر

- رقابت شیرین کمدین‌ها در مسابقه‌ی «حنداننده‌ی برتر» بالاخره به دیدار نهایی رسید و مسابقه‌ای که در آن تکلیف قهرمان این رقابت‌ها مشخص خواهد شد. اینجا را ببینید.

محبوب ترین خبر

روح الله حسینیان به دلیل عارضه قلبي روز گذشته پس از جلسه علني مجلس درباره برجام راهی بیمارستان و بستری شد.اینجا را ببینید.

 

17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =