ایسنا نوشت:

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: ما ندایی‌ها و احزاب دیگر اصلاح‌طلب حرفمان یکی است. آزادی و دموکراسی را دو بال پرواز کشور می دانیم.

صادق خرازی در جلسه اولین کنگره سراسری حزب ندای ایرانیان خاطر نشان کرد: یکی از اقداماتی که ما در شورای مرکزی این حزب انجام داده‌ایم جدی گرفتن بحث‌های آموزشی و پژوهشی است. از بالاترین تا پایین‌ترین افراد حاضر در حزب در کل کشور باید آموزش ببینند. باید تجربه احزاب در سراسر دنیا را بدانند و از آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: سالهای سال باید تلاش کنیم تا آثار گذشته پاک شود.

خرازی همچنین گفت: توسعه سیاسی یعنی اقتداری که ایران در دوره‌ی اصلاحات داشت هیچ دوره‌ای نداشته است. ما در آن زمان قطعنامه‌ها را کاغذ پاره نمی‌دانستیم. درد ما این بود که کشور را با شعارهای بی‌محتوا و فریبنده و حرکت‌های پوپولیستی کسانی تصاحب کردند که به فکر ایران نیستند. اگر می‌خواهید جامعه‌ای آگاه داشته باشید باید در جهت آموزش حرکت کنیم.

وی ادامه داد: ما ندایی‌ها و احزاب دیگر اصلاح‌طلب حرفمان یکی است. آزادی و دموکراسی را دو بال پرواز کشور می دانیم. اگر از اسب افتاده‌ایم از اصل که نیفتاده‌ایم و حتما برای گرفتن قدرت تلاش می‌کنیم.

وی افزود: اگر موفق نشویم سرخورده نخواهیم شد و مجددا تلاش خواهیم کرد. به جامعه، قدرت مردم و نقش آنها و پاسداری از ارزشهای دینی و ملی اعتقاد داریم.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =