ایسنا نوشت:دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، گفت: در حال ارزیابی عملکرد روحانی در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه دانشگاهی هستیم.

محسن رهامی درباره فعالیت‌های انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با موضوع انتخابات 96، اظهار کرد: ما وارد بحث‌های انتخاباتی شده‌ و در حال حاضر ارزیابی عملکرد رئیس جمهور در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه علمی، فرهنگی و دانشگاهی هستیم.

وی همچنین افزود: ما در جلسات خود از مدیرات وزارت علوم و همچنین نمایندگان مجلس دعوت کرده‌ایم و این جلسات را هم ادامه می‌دهیم. البته انجمن اسلامی در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عمل می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه با اشاره به اینکه با سایر تشکل‌ها و احزاب سیاسی هم در خصوص انتخابات جلسه برگزار می‌کنیم تا به یک جمع‌بندی برسیم، اظهار کرد: در حال حاضر اصلاح‌طلبان نامزد جدی یا قطعی دیگری معرفی نکرده اند. مواضع آقای روحانی به اصلاح‌طلبان نزدیک بوده و اصلاح‌طلبان در این سه سال از وی حمایت کرده‌اند با این وجود ما انتقاداتی هم در حوزه دانشگاهی داریم زیرا شیب تحولات در دانشگاه‌ها بسیار کند و نزدیک صفر بوده و تاکنون مطالبات دانشگاهیان برآورده نشده است.

رهامی همچنین با بیان اینکه بحث کاندیدا شدن فرد دیگری در میان اصلاح‌طلبان تاکنون مطرح نشده است، گفت: ما در مجموعه اصلاح‌طلبان فعالیت می‌کنیم و نمی‌خواهیم خارج از این بحبوحه باشیم. در خصوص انتخابات شورای شهر هم جلساتی را برگزار و عملکرد اعضای شورای تهران را در دست بررسی داریم.

وی در پایان اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها ما به برگزاری جلسات با اصولگرایان معتدل برای رسیدن به تفاهم است. این جلسات از این هفته آغاز می‌شود.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =