ایسنا نوشت:سید پرویز فتاح با رد احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری آینده، به محمود احمدی نژاد توصیه کرد اگر می‌خواهد باز هم در انتخابات شرکت کند ابتدا اوضاع را خوب رصد و تحلیل کند.

وزیر نیروی دولت نهم درخصوص برخی گمانه زنی های مطرح شده مبنی بر احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری آینده، گفت: من درحال حاضر در کمیته امداد مسئولیت دارم و به اینکه خادم مردم باشم افتخار می کنم. خدمت به مردم بزرگواری که شخصا به آنها ایمان دارم. شاید ظاهرا آنها فقیر و یتیم و تحت پوشش باشند و زندگی شان از نظر ظاهری آراستگی نداشته باشد اما به اعتقاد من ایمان و خدا همان جاست. دروازه بهشت در زندگی این افراد است. مکتب امام (ره) اینگونه است و از ما می خواهد به این افراد بیشتر رسیدگی کرده و اکرامشان کنیم.

وی با تاکید بر اینکه من در وادی کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری نیستم و قصد ورود به این عرصه را ندارم، تصریح کرد: چرا باید دنیا را با آخرت عوض کنم؟ حرکات و سکنات و وجنات من چطور شائبه ی کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را ایجاد کرده است؟ نمی‌دانم آنها که تحلیل هایی می‌نویسند و اسم من سراپا تقصیر را در این رابطه می‌برند چه فکری کرده اند.

وزیر نیرو دولت نهم درخصوص احتمال حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز گفت : من در حال حاضر ارتباط نزدیک به آن معنا که از قصد ایشان اطلاعی داشته باشم، ندارم. در عین حال از جایی نشنیدم که ایشان با صراحت اعلام کرده باشد در انتخابات حضور پیدا می‌کند، بنابراین باید این موضوع را به گذر زمان سپرد چون ایشان هم می‌تواند مانند همه مردم که تصمیم می‌گیرند در انتخابات شرکت کنند، داوطلب ریاست جمهوری شوند. البته ایشان باید اوضاع را خوب رصد و تحلیل کنند. پس با گذر زمان این مسئله شفاف تر خواهد شد.

فتاح در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی نژاد در صورت ورود به عرصه می‌تواند اقبال عمومی را داشته باشد یا خیر، یادآورشد: من نمی‌توانم قضاوت کنم. چون به عملکرد دولت فعلی و نوع رفتار افراد دیگری که می‌خواهند وارد عرصه شوند بستگی دارد. بهرحال امیدواریم انتخابات آینده مانند همه انتخابات های دیگر پرشور و رقابتی و باحضور حداکثری مردم برگزار شود.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    16 24
    سلام .دکتر نیاید هم ما فقط به او رای می دهیم.
    • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
      3 7
      آفرين
  • محمد IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    17 5
    تخریب کشور در طی 8 سال که توسط این فرد انجام پذیرفت. نیاز به 50 سال زمان برای بازسازی دارد . توصیه می شود از ایشان برای مدیریت ونزوئلا استفاده شود .هوگو چاوز از آن دنیا پیام داده است
    • بی نام A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
      0 0
      خوبه شما یه بهانه ای پیدا کردید تمام ضعفهای این دولت رو توجیه کنید. از حالا هم دارید برای انتخابات آینده دون می پاشید که بگید چهار سال برای رفع خرابیها کمه و نتایج کار این دولت 4 سال بعد معلوم میشه.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    6 9
    روحانی چی