به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از کابران خبرآنلاین اعلام کرده:"- آیا این صحت داره که بازنشسته های آموزش و پرورش باید از این به بعد برای سوالات و رسیدگی به مسائلی که دارند دفاتر پیشخوان دولت بروند؟"
در همین باره روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد توافقنامه همکاری سه جانبه بین صندوق بازنشستگی کشوری، وزارت آموزش و پرورش و دفاتر پیشخوان دولت امضا شده است.
طبق این تاوفق نامه از این پس اصلاح اطلاعات هویتی بازنشستگان و موظفین، درخواست قطع حقوق ناشی از فوت، چاپ فیش حقوقی و حکم بازنشستگی، هزینه بیمه عمر، درخواست وام و درخواست صدور گواهی دریافت حقوق از صندوق در این دفاتر انجام می شود.
بنابراین بازنشستگان از 4 ماه بعد می توانند به این دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.
45232
نظر شما