آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از ۴ بهمن ماه

ایسنا نوشت:

فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، برای سفرهای نوروزی ۱۳۹۴ ، از ساعت ۱۹ روز شنبه چهارم بهمن ماه، از طریق سامانه‌های اینترنتی و «هم‌قطار» رجاء آغاز می‌شود.

روابط عمومی رجاء فروش بلیت‌های نوروزی ۹۴ را برای حدفاصل ۲۵ اسفند 1393 تا ۱۵ فروردین 1394 اعلام کرد و افزود: ساعت ۱۹ روز شنبه، بلیت‌ قطارهای محورهای شمال، شمالغرب، آذربایجان و کلیه قطارهای کمربندی این محورها به متقاضیان عرضه می‌شود.

متقاضیان سفر با قطارهای محورهای جنوب، جنوب‌شرق، هرمزگان، شیراز، کرمان، یزد، اصفهان، زاهدان و کلیه قطارهای کمربندی این محورها می‌توانند ساعت ۱۹ روز یکشنبه پنجم بهمن 1393 بلیت قطارهای خود را خریداری کنند.

بلیت قطارهای محور خراسان، طبس، خواف و شاهرود نیز از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ششم بهمن ماه به هم‌وطنان عرضه می‌شود.

متقاضیان سفر با قطار، با داشتن کد کاربری می‌توانند عملیات خرید خود را از طریق سایت فروش اینترنتی رجاء به نشانی http://ticket.raja.ir و سامانه «‌هم‌قطار» (فروش موبایلی بلیت قطار) انجام دهند.

علاقه‌مندان به خرید از طریق سامانه «هم‌قطار»، می‌توانند برای دریافت نرم‌افزار خرید به سایت رجاء مراجعه کنند و پس از نصب نرم‌افزار از طریق USSD ، دارندگان خطوط اپراتورهای همراه اول با شماره‌گیری #۷۹۷*۷۲۰* و اپراتورهای دیگر با شماره‌گیری #۷۹۷* اقدام به خرید کنند.

در فروش اینترنتی بلیت قطار و سامانه«هم‌قطار»، علاوه بر این که امکان پرداخت از طریق کلیه کارت‌های عضو شبکه شتاب با داشتن رمز دوم امکان پذیر است، شرایط لازم نیز برای گرفتن پرینت در همان لحظه و هر مکان وجود دارد و نیازی به مراجعه به دفاتر فروش بلیت قطار قبل یا بعداز خرید نیست.

بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی می‌شوند و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.

هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجاء اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت و موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن‌های ۱۵۳۹ ( از تهران ) و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ ( از شهرستان‌ها ) تماس بگیرند یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی : www.raja.ir مراجعه کنند.

همچنین هم‌وطنان می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را در زمینه‌ی خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت به شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ ارسال و پی‌گیری کنند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =