نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دلواپسان هر وقت خوششان بیاید از سخنان مقام معظم رهبری هزینه می‌کنند و هر زمان خوششان نیاید به نحوی سخنان ایشان را توجیه می‌کنند.

مسعود پزشکیان در گفتگو با خبرآنلاین درباره سخنان امروز رئیس جمهور که گفته بود چه کسی حق دارد با لحن بی ادبانه با سردار مقدم جبهه مذاکرات حرف بزند؟ اظهار کرد: عده‌ای از برادران مجلسی دعوا را با نقد قاطی می‌کنند، آنها بی‌احترامی می‌کنند و نحوه گفتارشان منطقی نیست.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: این نمایندگان حرف‌هایی را می‌زنند که گویی در کل دنیا فقط این آقایان دلشان برای مملکت ما می‌سوزد و بقیه همگی جاسوس و خائن هستند.

وزیر اسبق بهداشت خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با نماینده‌ها تاکید فرمودند که تعامل کردن با بی‌احترامی کردن همخوانی ندارد. نمی‌شود بگوییم تعامل می‌کنیم، اما بعدش بد و بیراه گفته و طرفمان را به خائن بودن متهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه، دولت را از هر طرف تحت فشار قرار دادن کار منطقی ای نیست، تصریح کرد: جای سوال دارد که چرا باوجود این توصیه‌ها، هنوز این کارها را می‌کنند. در این شرایط چه کسی باید از مقام معظم رهبری دفاع کند و سخنانشان را بپذیرد. این‌ها هر وقت خوششان بیاید از سخنان مقام معظم رهبری هزینه می‌کنند و هر زمان خوششان نیاید به نحوی توجیه می‌کنند.

پزشکیان با اشاره به اینکه سیاست‌های کلی را مقام معظم رهبری گفته‌اند و روند کار را تایید کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بحث‌های پیچیده سیاسی و مذاکرات، حرف ساده و عوامانه نیست. این مسائل باید در سطح بالا حل شود و با شعار مشکلی حل نمی‌شود. من که سر در نمی آورم بر اساس چه منطقی این کار را می‌کنند.

وی درباره اجتماع‌هایی که در چند روز اخیر در شهرهای مختلف کشور در نقد تیم مذاکره کننده هسته ای برگزار شده، بیان کرد: بیرون از مجلس هم عده‌ای هستند که نسبت به زحماتی که این عزیزان می‌کشند، مسئله دارند و درباره آن حرف می‌زنند اما من نمی دانم که اگر آدم‌های مشابه اینها بخواهند خلافش را بگویند، اجازه دارند بیرون بیایند؟

پزشکیان گفت: معلوم نیست این افراد حرفشان چیست و چه منطقی را دنبال می‌کنند. کسانی در داخل سخنانی می‌گویند و دلشان نمی‌خواهد، مذاکره کنندگان موفق شوند.

نماینده مردم تبریز خاطرنشان کرد: دولت تاکنون در سیاست خارجی بسیار موفق بوده است. چه دستاوردی از این بالاتر که اتحاد جهانی علیه ایران شکسته شد و الان آمریکا و اسرائیل و چند کشور عربی تنها مانده‌اند. چه دستاوردی از این بالاتر که از بس عصبانی هستند، جنگ منطقه‌ای راه انداخته‌اند تا نگذارند موفقیت ما به نتیجه برسد؟

وی تاکید کرد: این اتفاقاتی که در منطقه راه افتاده، بیشتر برای این است که برخی کشورهای منطقه نگران هستند که ایران به تفاهمی برسد و قدرتش در منطقه تثبیت شود.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 27
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام FR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    راست میگه دیگه چرا اونا حق دارن بیان بیرون هیچکس هم هیچی بهشون نمیگه ولی موافقا نمتونن بیان بیرون و تجمع کنن.این شد ازادی که ازش دم میزنن.اگه هم یه وقتی به یه بهانه ای موافقا تجمع کنن فوری بازداشت و تعهد گرفته میشه.حتی اگه به استقبال رئیس جمهور قانونی کشور رفته باشن.تو رو خدا وضعو ببین من که میدونم نظرم منعکس نمیشه.چون راست میگم حق با ماست
    • نامدار IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      8 63
      جدی شرافتا منتشر کنید آخه کاملا معلومه این داداشمون الکی فقط میخواد اختلاف بندازه، از لحنش هم معلومه حرفای بسیار کلیشه ای ، که مثلا آزادی بیان نیست ، اگه مردی یه خبر بذار که وزارت کشور تدبیر یا استاندار همون وزارت برای تظاهرات موافقان مجوز نداده
  • بی نام IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    بيست آفرين
  • بی نام FR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    از همینجا مشخص میشه کشور مال یه عده خاصه.مال همه نیست.با این کارا ما میفهمیم از ما استفاده ابزاری میشه.فقط موقع رای دادن و بعد هیچ.بنظر تون اخر و عاقبت اینجور رفتار چی میتونه باشه
  • ایرانی A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    آفرین به شجاعتت که اذعان کردی سیاست خارجه الان در مسیر درست هست و نباید با دنیا دعوا و دشمنی کرد. . . . کاش همه نماینده ها اینو میفهمیدند که عصر منزوی شدن ها تمام شده و نباید بی مورد دلواپس شد
  • بی نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    چه اشکال داره از مسئولان بخوایم برای یک بار شده به ما هواداران مذاکرات طبق قانون اساسی اجازه تجمع داده بشه؟ بخدا ترکیدیم از این که اقلیت به نام اکثریت حرف زدند
  • یکه A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    مگر کسی جلو موفقان گفته نیایند بیرون آنهاهم بیایند تاببینیم چند نفرند
    • مهدی A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
      42 1
      خودتون رو تو اجتماعات ببینید از کل جمعیت کم کنید اون وقت میشیم ما موافقیم....
    • حسام A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
      40 1
      کسی جلوشونو نگرفته. اما وقتی برن بیرون کتک و بازداشت منتظرشونه نه پذیرایی و پخش از تلویزیون.
    • بی نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      39 1
      خودتان هم می دانید ما بیشماریم اما دلمان نمی خواهد کوچکترین دردسری برای دولت درست کنیم و دوست داریم مذاکره پشت میز مذاکره صورت بگیرد. از مذاکرات کف خیابانی استقبال نمی کنیم.
    • کاوه دادخواه IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
      25 1
      موافقان مذاکرات همه مهین دوستان وهمه کسانی که چشم به پیشرفت کشور دارند هستند
  • بی نام A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    36 1
    اقلیت داره برای اکثریت تعیین تکلیف می کنه
  • بی نام A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    26 0
    دستکم بذارن بریم تو بیابون های قم تجمع کنیم.
  • حامد A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    4 12
    چه جالب‌یک نفر خالی بسته یک عده هم دارن ازش حمایت می‌کنن؟ اولا کی خواسته در حمایت از مذاکرات تجمع کنه که نذاشتن یعنی دولت خودش مجوز نداده‌؟ مذاکرات که اصلش طبق نظر رهبریه . درثانی چه انگیزه‌ای برای تجمع هست؟ خب دارن مذاکره می‌کنند هنوز که خبری نشده واسه چی تجمع کنن؟ اگر توافق خوبی صورت گرفت همه میاییم بیرون جشن می‌گیریم این که دیگه خالی بستن نمی‌خواد
  • احمد A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    21 0
    چه عجب اندكي سخن حق شنيديم ......
  • یوسف IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    13 0
    دقیقا این موضوعی است که فکر انسان را مشغول میکند چه بسا بیشتر دانشگاههای ایران تصمیم داشته باشند که فردا را تعطیل و برای حمایت از مذاکره کنندگان به خیابانها بیایند ایا اقایان این را حمایت از امریکا نمیدانند؟ هر چپند مردم برای جلوگیری از زیادی خواهی غربیها دست به این اقدام نمیزنندیعنی خیلی میفهمند که کجا چگونه برخورد کنند نه مثل بعضیها تمام سایتهاو گروههای مجازی را مملو از فحاشی به مذاکره کنندگان وطنی و رئیس جمهور کنند.
  • علی RO ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    21 0
    این آقایونی که مخالف توافق و مذاکرات هستن به خاطر اینه که منافع خودشون در خطره...تو رو خدا دست بردارین از جون مردم چی می خواین.
  • بی نام US ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    19 0
    لیاقت رای که بهت دادم داری درود به شرفت
  • بی نام A1 ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    2 14
    خوب بیایید، در این گرد همایی ها مردم شرکت کننده، مخالف وادادگی هستند، نه مخالف مذاکره، خوب شما هم شرکت کنید،
  • بی نام A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    11 0
    قبل مذاکرات میشه حس کرد که رییس جمهور مدارا میکنه ولی بعدش دیگه جایی واسه انزوا مقابل اقلیت خود اکثریت بین وجود نداره
  • بی نام A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    12 0
    آفرین آقای پزشکیان دمت گرم
  • منطقی IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    4 21
    موافقان هم بیایند تا دیروز که میخواستند مراکز نظامیو دانشمندان هسته ای را بفروشند
  • محمد A1 ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    16 0
    لطفا اجازه بدید موافقان توافق هم بیرون بیایند تا مقایسه شوند
  • کریم IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 10
    اگه از همون اول کسی روی حرف رهبری حرف نمیزد تا حالا مذاکرات به نتیجه مشخص رسیده بود
  • محسن IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    2 8
    اولا مخالفان مذاکره نبودند ، مخالف زورگویی آمریکا و تهدید های امنتی بودند . ثانیا شما میدونید چند بار به درخواست های مشابه پاسخ منفی داده شده تا بالاخره با این موافقت شده تفاوتش اینه که اونا پدرشون در میاد مجوز بگیرن ولی ما فقط تو سایت کامنت میذاریم ما که بیکار نیستیم . ثالثا برای همین یه دونه میدونید چقدر زحمت و وقت برده ، یه کلیپ کوتاه رو مستضعفین تی وی گذاشته . ببینید . رابعا بجای اینکه خبرگزاری محترم از قدرت نمایی مردم برای مذاکره ابزار بسازند ، دارن اون رو به عامل دو دستگی تبدیل میکنن . کی اجازه نمیده موافقا بیان بیرون ؟
  • نمیر A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    21 0
    افرین بسیار عالی هست. حقیقت را گفتی. باند دلواپس ها نظام را به گرو گان گرفته اند. ولی بدانید مردم اصلاً دلواپس ها را قبول ندارد.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
    36 1
    دکتر پزشکیان نماینده واقعی مردم است ما از ته دل دوستش داریم .