مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم این حادثه که برای من تبدیل به کابوس شب و روز شده است، برای هیچ بازیکن دیگری اتفاق نیفتد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدرضا خانزاده پس از جلسه کمیته انضباطی باشگاه در حالی که بسیار ناراحت بود در مقابل دوربین تلویزیون گفت: بعد از بازی به شدت ناراحت بودیم و من در مقابل آنچه پس از بازی با لخویا روی داد، هیچ صحبتی ندارم و برای چندمین بار از مردم بویژه از هواداران پرسپولیس همان هوادارانی که برای بازی با النصر ورزشگاه را لبریز از جمعیت کردند و از پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم و دست تک تک آنها را می‌بوسم.
وی ادامه داد: من در رسانه‌ها از جامعه ورزش، هواداران و پیشکسوتان عذرخواهی کردم و فقط امیدوارم این عذرخواهی من پذیرفته شود. در جلسه کمیته انضباطی هم قبل از هر صحبتی عنوان کردم که اشتباه خودم را می‌پذیرم. در آن لحظه به من توهین و فحاشی شد ولی قبول دارم که به عنوان بازیکن پرسپولیس باید خویشتنداری می‌کردم. تیم باخته بود و از نظر روحی اصلا شرایط خوبی نداشتیم و با تاکید بر اینکه من به هیچ وجه و باز می‌گویم به هیچ وجه قصد توجیه ندارم اما امیدوارم این رویداد به طور دقیق بررسی شود، آنچه انجام دادم بدون مقدمه نبود اما می‌پذیرم که نباید واکنش نشان می‌دادم.
خانزاده خاطرنشان کرد: اینکه در بوجود آمدن این اتفاق نقش داشتم و پرسپولیس و هواداران و در کل مردم بابت آن آزرده شدند این روزها تبدیل به کابوس شب و روز من شده است. امیدوارم در آینده نه خودم و نه هیچ بازیکن دیگری با چنین تجربه‌ای روبرو نشود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =