کریم باقری گفت که پرسپولیس به خاطر اشتباهات فردی بازی هایش را واگذار می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریم باقری مربی پرسپولیس در پایان تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران گفت: «متاسفانه پرسپولیس دو سه بازی اخیر را به خاطر اشتباهات فردی واگذار کرده. ما باید از این شرایط خارج شویم. متاسفانه بازیکنان ما در جریان بازی استرس دارند. امیدوارم چهارشنبه تکلیف باشگاه مشخص شود و اتفاق خوبی برای پرسپولیس بیفتد چراکه مهم است چه کسی تیم را می خرد.»
او درمورد اینکه اقتدار به کادر فنی پرسپولیس برگشته گفت: «من راضی نیستم بازیکنی که قرارداد دارد، کنار گذاشته شود. ولی این مسئله به رفتار بازیکن بستگی دارد. در قرارداد هیچ کسی نیامده که باید فیکس بازی کند. حواشی این فصل فقط مربوط به این دوره نیست. در چند سال اخیر همیشه اتفاقات حاشیه ای در تیم رخ داده. متاسفانه فوتبالیست های جوان ما زود قانع می شوند. در حالی که می توانند به پیشرفت های بیشتری برسند.»
باقری درمورد اینکه او صادقیان را اخراج کرده نه برانکو، گفت: «من تصمیم گیرنده نهایی نیستم. حرف اول و آخر را برانکو می زند. او تصمیم گرفت صادقیان اخراج شود. البته نظر من را هم پرسید که من نظرم را گفتم.»
باقری در پاسخ به این سوال که آیا در مزایده سوم باشگاه شرکت می کند یا نه؟ گفت: «من قبلا از طریق یکی از دوستانم گفته بودم که علاقه به خرید باشگاه دارم. اما او منصرف شده و الان هم از دوستم خبر ندارم و نمی دانم که قصد شرکت در مزایده سوم را دارد یا نه. البته فکر نمی کنم چنین کاری کند.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =