تقدیر رئیس جمهور ازحضور شکوهمند مردم در راهپیمایی روز قدس

رئیس جمهور با تشکر از مردم به خاطر حضور در راهپیمایی روز قدس،گفت: اصحاب فرهنگ و هنر باید ملت ایران را به جهانیان به عنوان ملتی فرهنگ دوست معرفی و بشناسانند.

به گزارش خبرآنلاین،حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهور در دیدار جمعی از هنرمندان، گفت: بسیار خوشحال هستم که بعد از شش ماه فرصتی پیش آمد که بار دیگر در خدمت اصحاب فرهنگ و هنر باشم؛ آن هم در بیست و هفتمین روز ماه مبارک رمضان که به قولی ممکن است روز قدر باشد.

حسن روحانی ادامه داد: قبل از هر چیزی می خواهم از ملت ایران به خاطر حضور شکوهمندشان در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی کنم.

وی با اشاره به صحبت امام خمینی (ره) مبنی بر این که روز قدس روز اسلام است، گفت: در حال حاضر مردم مظلوم غزه زیر مخرب‌ترین بمب‌ها و سلاح های مدرن هستند. آنها مردمی هستند که از کم‌ترین امکانات مادی ولی از بزرگ‌ترین امکانات معنوی برخوردارند.

وی افزود:آنچه که حادثه غزه به ما می آموزد، آن است که همه باید با هم متحد شویم. اگر می‌خواهیم به آرزوهایمان برسیم،‌ دنیای اسلام و مردم ایران همه باید دست به دست هم بدهیم. اگر می‌خواهیم به آرزوهای تمام مسلمانان و مردمانی که در منطقه زندگی می‌کنند برسیم، همه باید با هم متحد شویم.

مشروح اظهارات رئیس جمهور متعاقبا منتشر می شود.

/212 212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    2 6
    سلام. ظاهرا در این جلسه بیشتر همان هنرمندانی حضور داشته اند که به آقای روحانی رأی داده اند. کاش تعدادی از منتقدین را هم دعوت می کردند و به جای اینکه از هنرمندان بخواهند که صلح و آشتی ایرانیان را به جهانیان نشان دهند از آنان می خواستند که معرف اسلام و فرهنگ اسلامی ایرانی به جهان باشند یا حداقل اشاره ای به این مسئله می کردند؛ بلأخره وقتی پای متجاوز وزورگو به میان می آید اسلام هم مدافع صلح نیست و بعضی جاها هم شدت و خشونت بر علیه دشمنان لازم است. و کاش از برخی از هنرمندان هم می خواستند که با توجه به نقشی که می توانند در الگو دهی به نوجوانان این سرزمین داشته باشندو از آنجا که قرار است طبق نظر فعالان عرصه فرهنگ در دولت، کار فرهنگی صورت گیرد ونه سلبی، بیشتر از این پایبند به اسلام و شرع باشند.
  • بی نام A1 ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    7 1
    دیگه نوبت شماست۰۰۰ دلار ارزان کنید تا رونق به اقتصاد برگردد