۰ نفر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵
این لوزانو و تیم خستگی ناپذیرش

سایت فدراسیون والیبال نوشت:هفته پنجم تمرینات تیم ملی والیبال از امروز در حالی آغاز شد که سرمربی و همکارانش در کادرفنی تیم ملی فعال‌ترین افراد هستند.

رائول لوزانو روز دوشنبه 16 فروردین ماه وارد تهران شد و از روز سه شنبه 17 فروردین تمرینات گروه الف و ب تیم ملی زیر نظر این سرمربی آغاز شد.

لوزانو همه روزه از ساعت هفت صبح که محل اقامت خود را ترک می کند، تا ساعت 22 به صورت مستمر تلاش می‌کند تا تیم ملی والیبال ایران هر روز آماده‌تر از روز قبل شود، چراکه خانواده والیبال به دنبال هدف بزرگی هستند که رسیدن به آن نیازمند برنامه‌ریزی، تلاش و تمرین مداوم است.

سرمربی تیم ملی والیبال به همراه امیر خوش خبر( سرپست)، خوان سیچلو(مربی)، رحمان محمدی راد(مربی)، سیامک افروزی(پزشک)، رضا تند وران(مربی)، ناصر شهنازی(مربی)،محمد عمده غیاثی(مربی)، عظیم جزیده(مربی)، نوید مشجری(آنالیزور)، آندره اسپر(بدنساز)، مهرداد مهرانپور(آنالیزور)، رامین تاج الدینی(آنالیزور)، کمال سیف (مترجم) اعضای تشکیل دهنده زنجیره مستحکم و خستگی ناپذیر کادر فنی تیم ملی هستند، در تمرینات صبح و عصر هر دو گروه تیم ملی که روزانه 10 ساعت زمان می برد، به صورت صد در صد انرژی می گذارند و علاوه بر آن جلسات مختلفی را با بازیکنان و یکدیگر در فواصل استراحت برگزار می کنند.
لوزانو و تیمش به خوبی می‌دانند که این روزها زمانی نیست که بخواهند وقت را از دست بدهند و به همین دلیل برای هر لحظه از یک روز خود برنامه‌های دقیقی دارند.
هفته پنجم تمرینات تیم ملی والیبال از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز (شنبه چهارم اردیبهشت ماه) با تمرین گروه دوم آغاز شد و تا چهارشنبه شب ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو آماده می کند. این رقابت‌ها از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می شود.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =