ایسنا نوشت: سرمربی تیم ‌ملی والیبال ایران گفت: در حال حاضر بازی با لهستان و فرانسه قبل از آغاز مسابقات انتخابی المپیک برای ما کافی است.

رائول لوزانو، سرمربی تیم ‌ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین تیم ‌ملی درباره شرایط بازیکنان، گفت: تیم از شرایط خوبی برخوردار است و همه بچه‌ها از سلامتی کامل برخوردار هستند و چند مصدومیت جزئی وجود دارد. در تمرین امروز (دوشنبه) مجتبی میرزاجانپور یک گرفتگی جزئی داشت که خو‌شبختا‌نه چیز مهمی نیست و برطرف می‌شود. عادل غلامی و محمد موسوی نیز به تمرینات عادی تیم برگشته اند.

او درباره این که آیا تمرینات پر فشار باعث مصدومیت بازیکنان شده است یا خیر، توضیح داد: من توضیح دادم که کسی مصدوم نیست و غلامی و موسوی نیز به تمرینات باز گشته‌اند. غفور و میرزاجانپور نیز مصدومیتشان ربطی به تمرینات ندارد و اصلا چنین مشکلاتی مصدومیت نیست. غفور دندان درد دارد و میرزاجانپور نیز گرفتگی گردن دارد. اگر منظور این است که ما تمرینات سختی را انجام می‌دهیم بله درست است ، ولی مصدومیتی از این بابت وجود ندارد.

سرمربی تیم ‌ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که با توجه به ندیدن بازی‌های لیگ او چطور بازیکنانش را انتخاب کرده است، گفت: این ایده شما است که من بازیکنان را نمی شناسم چرا که من همه آنها را به خوبی می شناسم و بر اساس عملکردشان در لیگ و حتی در نظر گرفتن راندمان کاریشان آنها را انتخاب کرده‌ام.

او در ادامه صحبت‌های خود درباره نقاط ضعف و قوت بازیکنان نیز خاطر‌ نشان کرد: تیم ما به لحاظ تیمی و در حمله، دریافت و دفاع روی توپ خوب کار می‌کند، ولی باید هماهنگی بین دفاع روی تور و توپ گیری‌مان را بهتر کنیم.

لوزانو در پایان درباره این که آیا تعداد بازی‌های تدارکاتی تیم ‌ملی والیبال کافی است یا خیر گفت: بقیه تیم‌ها کمتر از ما بازی می‌کنند و اگر تعداد این بازی‌ها برای ما کافی نیست برای آنها نیز کافی نیست. در حال‌ حاضر خیلی از تیم‌های اروپایی درگیر لیگشان هستند چرا که لیگ‌هایشان هنوز به پایان نرسیده تا تمرینات خودشان را شروع کنند و بازی تدارکاتی انجام دهند.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =