۱ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
ستاره‌های والیبال آبی هستند یا قرمز؟

ورزش سه نوشت:بازیکنان تیم ملی والیبال ایران هم مثل سایرین فوتبالی هستند و در بین آنها استقلالی و پرسپولیسی های دو آتیشه ای هم پیدا می شود.

دربی هشتاد و یک پایتخت فردا در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزار می شود و بعد از سال ها طرفداران این دو تیم می توانند یکی از حساس ترین بازی های استقلال و پرسپولیس راببینند چون کمتر پیش آمده بود ستاره های پایتخت با هم در کورس قهرمانی باشند و بازی مستقیم در قهرمانی آنها تاثیر مستقیم بگذارد.
حالا مثل همه ورزشی ها، والیبالیست ها هم پیگیر دربی هستند و طرفداران دو آتیشه استقلالی و برسپولیسی در آنها است. سرآمد فوتبالی های تیم ملی والیبال عادل غلامی و شهرام محمودی هستند که کری های آن دو همیشه بحث فوتبال را در والیبال داغ کرده است. عادل استقلالی و شهرام پرسپولیسی که از نوع دو آتیشه هستند. معمولا این دو بحث فوتبالی را آغز می کنند و بقیه به ادامه آن می پردازند. محمد موسوی، فرهاد ظریف و میلاد عبادی پور دیگر پرسپولیسی های اردو هستند و فقط مجتبی میرزاجانپور در جبهه آبی ها پشت عادل غلامی است. سعید معروف هم فوتبالی است اما بیشتر لیگ های اروپایی را دنبال می کند و از طرفداران پر و پا قرص بارسلونا محسوب می شود. تب فوتبال این روزها در والیبالی ها هم بالا رفته و روز جمعه هم تمرینات تیم ملی تعطیل خواهد بود و بازیکنان والیبال با آسودگی می توانند دربی را تماشا کنند.







 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 12
    سعيد معروف هم فوتباليه فقط فوتبال اروپاكس ننتون كه زورتون اومد بنويسيد تراكتوريه