مهر نوشت:

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: وزیر کشور هفته آینده برای توضیح درباره موضوع «پول‌های کثیف» در نشست علنی مجلس حاضر می‌شود.

ضرغام صادقی با اشاره به جلسه صبح امروز هیات رئیسه مجلس و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه گفت: در این نشست قرار شد هفته آینده از وزیر کشور برای حضور در جلسه علنی مجلس دعوت شود تا به مردم و نمایندگان آنها درباره موضوعی که اخیراً با عنوان «ورود پول‌های کثیف به انتخابات» مطرح می‌شود، توضیح داده و اسناد آن را ارائه کند.

او گفت: همچنین قرار شد طی هفته آینده جلسه‌ای نیز در صحن مجلس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شود تا درباره آخرین وضعیت حوزه بهداشت و درمان کشور و به ویژه «طرح تحول نظام سلامت» گزارشی ارائه دهد.

عضو هیأت رئیسه مجلس، همچنین با اشاره به اولویت‌بندی بررسی طرح‌ها و لوایح در سال پایانی فعالیت مجلس نهم گفت: در جلسه هیات رئیسه مقرر شد با توجه به زمان اندک باقیمانده از عمر مجلس، امسال طرح‌ها در سه گروه اولویت‌بندی شده و بررسی شوند.

صادقی در توضیح این مطلب گفت: بر این اساس، ابتدا قوانین مدت‌دار قبلی مانند قانون مدیریت خدمات کشوری که دوره آزمایشی آنها در شرف اتمام است، تعیین تکلیف می‌شوند؛ در مرحله بعد معاهده‌نامه‌ها و قراردادهای بین‌المللی که از اهمیت خاصی برخوردارند در اولویت مجلس قرار دارد و در نهایت موضوعاتی که برای شرایط کشور مفید هستند و بر اساس ضرورت مطرح می‌شوند، در اولویت بررسی مجلس خواهند بود.

او همچنین در رابطه با حصارکشی‌های یک ماه اخیر در ضلع غربی و شمالی ساختمان مجلس که منجر به محدود شدن رفت و آمد عابران از پیاده‌رو شده است، گفت: ساخت و ساز مختصر درونی در این بخش از مجلس در دست انجام است و این حصارها حکم پوشش بیرونی را دارند که پس از اتمام ساخت و ساز، این پوشش بیرونی برداشته می‌شود و پیاده‌رو به حالت سابق برمی‌گردد.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =