پژمان منتظری دیروز به کلینیک پزشکی باشگاه الاهلی رفت. در بازی با العربی و اشکان دژاگه بود که او در پای خود احساس درد شدیدی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  قبل از شروع مسابقه پژمان کمی احساس درد داشت، با اینهمه گرم کرد و گفت بازی می کند. پژمان با وجود درد از ابتدا برای الاهلی به میدان رفت و در نهایت.... مصدوم شد. مصدومیتی که حالا او را دوباره عقب می اندازد. کشاله پژمان باعث شد او جام ملت ها را از دست دهد. وقتی هنوز به تهران نیامده بود تا به جام ملت ها برود، خبر بد رسید؛ «پژمان جام ملت ها را از دست داد.» خیلی ها این خبر را باور نمی کردند ولی پزشک ها تائیدش کردند. قبل از بازی ترکمنستان و گوام بود که خبر بد دیگری رسید؛ «پژمان غایب دو بازی تیم ملی.» خیلی زود مشخص شد کشاله پژمان دوباره آسیب دیده است. او نتوانست در تمرینات تیم ملی حاضر شود و خیلی زود هم به قطر بازگشت. در بازگشت به این کشور بود که پژمان نتوانست به صورت مرتب فیزیوتراپی کند. قبل از بازی العربی و حساسیتی که این مسابقه داشت، منتظری گفت که می تواند بازی کند. او احساس کرد تیم نیاز دارد. پژمان به میدان رفت اما آسیب دید و از زمین خارج شد. تازه بعد از مصدومیت پژمان همه فهمیدند که چرا کرانچار هم علاقه داشت او در ترکیب باشد. بازیکنی که جای پژمان را گرفت خیلی زود یک پنالتی داد و از زمین بازی هم اخراج شد!
پژمان دیروز برای گرفتن MRI به کلینیک باشگاه الاهلی رفت و عکسبرداری ها از کشاله مصدومش صورت گرفت. اما پزشک ها اعلام کردند امروز صبح جواب نهایی را می دهند، اینکه مصدومیت او به چه شکل است و تا کی از میادین به دور است. پژمان که دیروز زیاد حالش بد نبود وانگیزه زیادی برای بازگشت دوباره داشت، گفت: «ای کاش یه هفته دیرتر بازی می کردم. نمی دانم... اتفاقی است که افتاده. امروز وضعیت پایم مشخص می شود.»

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =