صبح امروز آخرین بازمانده باند سارقان مسلح و عامل جنایت خونین ششم دیماه شهرستان گلپایگان استان اصفهان با حکم قطعی دستگاه قضایی در محل جنایت به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ششم دیماه سال ۹۳، سه سارق مسلح پس از ورود به شهرستان گلپایگان با پلیس درگیر شدند و پس از کشتن تعدادی از ماموران نیروی انتظامی، در راه فرار، تعدادی از اهالی این شهرستان را هم کشتند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، صبح امروز با حكم قطعي دستگاه قضايي "منصور ميرلوحي" سردسته و آخرين بازمانده باند سارقان مسلح كه به همراه دو برادر معدوم خود باعث به شهادت رسيدن سه نفر از ماموران نيروي انتظامي و دو نفر از شهروندان شهرستان گلپايگان شده بود پس از قرائت حكم دادستان اصفهان در محل وقوع جنايت به دار مجازات آويخته شد.

در هنگام اجراي حكم اعدام خانواده هاي شهداي اين حادثه و اقشار مختلف مردم شهيد پرور شهرستان گلپايگان حضور داشته و با سردادن شعار مراتب قدرداني و سپاس خود را از زحمات و جانفشاني هاي ماموران نيروي انتظامي و قاطعيت دستگاه قضايي در انهدام باند مذكور و اجراي سريع حكم اعدام آخرين بازمانده عامل اين جنايت ابراز كردند.

اعضاي باندمخوف سارقان مسلح كه از سال هاي قبل اقدام به سرقت مسلحانه از طلافروشي ها توام با قتل و مجروح كردن تعدادي از شهروندان بود سرانجام در ششم ديماه سال جاري يكي از آنان به دست ماموران نيروي انتظامي به هلاكت رسيده و نفر دوم نيز طي عملياتي ديگر در 11 ديماه كشته و سردسته و آخرين بازمانده اين باند كه به دست ماموران جان بركف نيروي انتظامي دستگير شده بود نيز صبح امروز اعدام شد.

سرقت مسلحانه نزديك به 100 كيلو گرم طلا، شهادت 10 نفر و از جمله سه نفر از ماموران انتظامي و مجروح كردن 22 نفر از شهروندان از مهمترين جرايم اين باند تبهكار است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • از مشهد IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    13 4
    اعدام برای اینها کم بود.