خبرنگاران از تهدید کسی نترسند / قانونی عمل کنید قرار منع تعقیب صادر می شود

نشست خبری دو نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی با حاشیه هایی رو به رو بود که گفته می شود این نمایندگان یکی دو تن از خبرنگاران را تهدید کردند.

خبرآنلاین - البرز:

 در نشست خبری رسانه ها با دادستان کرج چند تن از اصحاب رسانه سوال مشترکی از شاه کرمی پرسیدند، "آقای دادستان وقتی از مسئولی انتقاد می کنیم با تهدید ان مسئول مواجه هستیم و بعضا تلفنی به بعضی نهاد های نظارتی احضار می شویم، نظرتان در این باره چیست؟"

دادستان گفت:مبنای ما برای همه قانون است ،تمام حمایت های ما در چارچوب قانون انجام میگیرد، اگر انتشار اخبار شما رسانه ها مصداق تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب نباشد، هر شکایتی که بدست ما برسد از طرف هرکسی که باشد، قرار منع تعقیب صادر می شود.

وی افزود: شما که وارد عرصه اطلاع رسانی شده اید به مولایتان علی(ع) اقتدا کنید و از هیچ کس نترسید و با رعایت موازین قانونی به رسالت خود بپردازید،تهدید مهم نیست باید بطور رسمی وقانونی شکایت شود که درآنصورت ما فقط به قانون عمل میکنیم برای من شخص شاکی مهم نیست.
شاه کرمی در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری که پرسید اگر ما از مدیران شاکی باشیم،دستگاه قضایی چگونه برخورد میکند،گفت: با مستندات باشد برخورد میکنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =