مهدوی کیا دارد آینده فوتبال ایران را می سازد.فارغ از همه حاشیه های لیگ برتر و فارغ از دعواهای فوتبالی، او دارد راه خودش را می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهدی مهدوی کیا و بازگشت به گذشته.انگار که خون تازه ای به رگ هایش تزریق شده و انگار که خودش شده بازیکنی 18 ساله.با شوق و علاقه خاصی شاگردانش را تمرین می دهد.با هر ضربه زدن آنها به توپ،با هر گلی که می زنند و با هر شادی پس از گل آنها،کیا هم خوشحال می شود و طوری شادمانی می کند که انگار خودش داخل زمین است،خودش گل زده و خودش دارد شادی گل می کند.

مهدوی کیا،فارغ از تمام حاشیه های فوتبال ایران دارد راه خودش را می رود.راهی که خودش فوتبال را از آنجا شروع کرد و جای خالی اش به شدت در فوتبال ایران احساس می شد.در شرایطی که هم بازی هایش وارد دنیای مربیگری و هیاهوی لیگ برتر شده اند مهدوی کیا ترجیح داده تا روی فوتبال پایه کار کند و با استخراج استعدادهایی مثل خودش خدمت بزرگی به فوتبال ایران کرده باشد.

حس او،حس علی دوستی مهر و حس کسانی که با آکادمی کیا کار می کنند آدم را به 25-30 سال پیش می برد.به زمانی که خود مهدوی کیا با همین علی دوستی فوتبال را شروع کرد و شد موشک تیم هامبورگ.شد ستون راست تیم ملی ایران و شد بازیکن اخلاقی که تا سال ها سال بعد و تا هر زمانی که فوتبال زنده باشد نام کیا هم در کنار فوتبال بدرخشد.

 

مهدوی کیا

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    78 0
    ایولا به میتی ... درد وبلات بخوره به سر شادابیان که ول کن این فوتبال نیستش
  • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    77 0
    مهدی برای ملت ایران طلا است خداییش او باید برای همه الگو باشد حتی سیاست مداران
  • محمد هادیاهواز A1 ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    70 2
    چه حس خوبی داره...
  • بی نام A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
    71 0
    دمش گرم....موفق باشند