تمجید پروفسور امریکایی از زهر مار ایرانی

پروفسور استیون اندرسون، استاد بازنشسته دانشگاه های آمریکا متخصص حشرات و خزندگان از واحد فناور سرپنتاریوم مرکز رشد دانشگاه ایلام بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ایلام به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، آقاي پروفسور استيون اندرسون، استاد بازنشسته دانشگاه هاي آمريکا متخصص حشرات و خزندگان از واحد فناور سرپنتاريوم مرکز رشد دانشگاه ايلام بازديد کرد.در اين بازديد آقاي دکتر سالکي، مدير مرکز رشد دانشگاه و آقاي دکتر مبارکي رييس بخش موزه و تاريخ طبيعي سازمان حفاظت محيط زيست کشور نيز حضور داشتند.
پروفسور استيون اندرسون پس از مشاهده يکي از نمونه هاي واحد سرپنتاريوم بنام افعي دم عنکبوتي بيان داشت: اين نوع افعي در رسته بي نظير ترين مارها در دنيا قرار دارد و سيستم شکارش در بين تمام مارها منحصر به فرد است.
استاد بازنشسته دانشگاه هاي آمريکا پس از بازديد از اين نوع مار کمياب در جريان نحوه فعاليت واحد فناور سرپنتاريوم مرکز رشد قرار گرفت و ضمن اظهار خشنودي از اجراي اين طرح در استان ايلام و حمايت مرکز رشد دانشگاه ايلام از اين طرح ابراز اميدواري داشت که با هدايت و حمايت بيشتر از اين طرح ميتوان بخوبي به مرحله توليد و تجاري سازي رسيد.
وي همچنين زهر مار و عقرب را نوعي الماس در سيستم دارويي و پزشکي دنيا دانست و افزود: روز به روز به اهميت داشتن اين ماده افزوده ميشود و در دنيا متقاضيان زيادي براي اين محصول وجود دارد همان گونه که خود من براي ديدن اين نوع جانور تا اينجا آمده ام. وي در پايان حمايت مرکز رشد دانشگاه را به عنوان يک مرکز علمي در استان و کشور از اين گونه طرح ها را قابل ستايش دانسته و از مدير مرکز رشد دانشگاه تشکر نمود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =