کریم باقری این قدر منصف است که می گوید داور بازی تیمش با الهلال اشتباه کرده اما مهم این است که نماینده کشورمان هر طور بوده بازی را برده است.

خبرورزشی نوشت: کریم باقری یکی از اسطوره‌های فوتبال پرسپولیس است، فردی که بازی برگشت تیمش با الهلال را بسیار سخت می‌داند. باقری با رد صحبت‌های الهلالی‌ها معتقد است پرسپولیس پیروز شد چون بهتر از الهلال بازی کرد. کریم باقری که گویا پیشنهاد عضویت در هیأت مدیره را نیز دریافت کرده در خصوص مسائل اخیر پرسپولیس با ما صحبت می‌کند.

از نتيجه بازي شروع كنيم.
الهلال يكي از تيم‌هاي پر قدرت غرب آسيا بود كه ما با آن بازي كرديم و قسمت اين بود كه ما با گل دقيقه 92 پيروز شويم البته هنوز كار تمام نشده و ما يك 90 دقيقه بسيار سنگين را پيش رو داريم كه براي ما ديداري بسيار حساس و سنگين خواهد بود.

الهلالي‌ها معتقد بودند كه پرسپوليس با داوري پيروز شد!
من فكر مي‌كنم بايد در اين خصوص كارشناسي حرف زد اما هر چه بود ما موفق شديم الهلال را شكست دهيم و بازي را برديم. حالا الهلالي‌ها هم هر حرفي دارند، بزنند.

ولي قبول داريد داور مالزيايي در حد قضاوت بازي پرسپوليس و الهلال نبود؟
بله، با نظرتان كاملاً موافقم و اعتقاد دارم داور در حد قضاوت بازي پرسپوليس و الهلال نبود.

در اين ارتباط كه مي‌گويند پرسپوليس با معجزه به پيروزي رسيده شما چه نظري داريد؟
به هر حال هر كس مي‌تواند بعد از برد يا باخت نظر خودش را بدهد اما فوتبال تا زمان سوت داور جريان دارد و به همين دليل من شخصاً به گل دقيقه 92 معجزه نمي‌گويم. ما تلاش كرديم و بازيكنان ما هم دست از تلاش خودشان در دقايق آخر نكشيدند و نهايتاً در دقيقه 92 به پيروزي رسيدند.

آيا در يك جنگ نابرابر مقابل الهلال به پيروزي رسيديد؟
نه؛ من تفاوت دو تيم را آنقدرها هم زياد نمي‌دانم كه بگويم بازي ما با الهلال يك جنگ نابرابر بود.

بازيكنان‌تان گفته‌اند در نيمه دوم بازي با الهلال بريده بودند، اين مشكل را چگونه برطرف مي‌كنيد؟
من قبول دارم كه به دليل فشردگي مسابقات فشار زيادي روي بازيكنان ما بوده اما ما مي‌دانيم كه اگر بازيكنان خودمان خوب ريكاوري‌شان را انجام بدهند در كنار يك استراحت خوب، تغذيه مناسب و... مي‌توان در يك شرايط خوب قرار گرفت.

قبول داريد كه همه تلاش‌تان در ليگ قهرمانان به نتيجه بازي برگشت‌تان با الهلال بستگي دارد؟
بله؛ اين بازي براي ما بسيار مهم است و بازيكنان ما هم به حساسيت اين ديدار به خوبي واقف هستند و به همين دليل تمام تلاش‌مان را براي صعود و نتيجه مطلوب مقابل الهلال در بازي برگشت معطوف خواهيم كرد.

واقعاً درست است كه شما سه سكه‌اي كه اسپانسر به ايمون زايد داده را به ماساژور و پزشكان تيم داديد؟
بله؛ من اين سكه‌ها را به عنوان امانت گرفتم، در واقع چون ايمون زايد فعلاً در ايران نيست ما سه سكه او را به شكل امانت گرفتيم و حتماً اين سكه‌ها را دوباره از اسپانسر گرفته و به خود ايمون زايد خواهيم داد.

اين درست است كه اگر تيم هدايتي مالك پرسپوليس شود شما به عنوان عضو هيأت مديره در مالكيت جديد پرسپوليس كار خواهيد كرد؟
من به آقاي عابديني اعتماد و اطمينان دارم و رابطه نزديكي با ايشان دارم و هيچ موقع حرف‌ ايشان را پس نمي‌زنم و به همين دليل برگه‌اي كه آقاي عابديني به من دادند را امضا كردم اما دقيقاً زير برگه‌ها و... را نديدم.

فكر مي‌كنيد با خصوصي‌سازي شرايط پرسپوليس خوب مي‌شود؟
اميدوارم شرايط خوب شود اما در فوتبال ما هيچ چيز معلوم نيست و من نمي‌توانم هنوز با قاطعيت بگويم پرسپوليس و استقلال صددرصد خصوصي خواهند شد و... اما اميدوارم دو تيم محبوب پايتخت به دليل هواداران بسيار زيادي كه دارند دوباره شرايط‌شان خوب شود.

از قهرمان نشدن تراكتور ناراحت شديد؟ در مورد اتفاقات عجيب رخ داده در ورزشگاه يادگار شما چه نظري داريد؟
از قهرمان نشدن تراكتور ناراحت شدم اما در مورد اتفاقات اميدوارم اگر قصوري شده با عاملان آن برخورد كنند چون در اتفاقات رخ داده واقعاً با احساسات مردم بازي شد.

قبول داريد كه بازيكنان تراكتور بايد كار را تمام مي‌كردند كه در اين امر موفق نبودند؟
به هر حال در زمينه نتيجه و مسائل فني بايد كادر فني و بازيكنان تراكتور پاسخگو باشند اما صرف نظر از مسائل فني، اتفاقات تبريز يكي از عجيب‌ترين اتفاقات فوتبالي بود كه من ديده بودم.

جنگ كري به دو پسرتان را باختيد؛ در اين خصوص چه نظري داريد؟
بله، دو پسر من جنگ كري را از من بردند چون تيم‌شان بارسا در لاليگا پيروز شد و براي دو جام ديگر هم خيلي شانس دارد.

از شكست و حذف رئال ناراحت نشديد؟
فوتبال هر سال هست و رئال هم مي‌تواند مثل سال قبل كه چند جام گرفت دوباره پيروز و قهرمان شود.

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =