ایسنا نوشت:

 

 

به گزارش ایسنا،متن پیام دفتر رییس جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه ماه شادی بخش شعبان و میلاد پیشوایان نور و هدایت (ع)، استقبال پرشور و صمیمی مردمِ غیور و سلحشور آذربایجان شرقی از کاروان تدبیر و امید که نمادی درخشان و هوشمندانه از راهبرد «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» است، امیدی تازه برای تلاش افزون تر و ثمربخش تر در دل خادمان ملت برانگیخت.

آذربایجان، سر پر افتخار ایران؛ این سرزمین عشق، عرفان و ادب، آزادگی و هنر، همواره خاستگاه دین و علم و مهد پرورش مجاهدان و مبارزان سرافراز بوده و از دوردست تاریخ تا امروز، نام آن برای ایران با افتخار و اعتبار همراه شده است.

نهضت مشروطه، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سایر عرصه‌ های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تاریخ ما، جلوه‌ گاه حضور بی‌دریغ و آگاهی بی‌نظیر مردم قهرمان این خطه بوده است. این بار نیز مردم بزرگوار و همیشه در صحنۀ آذربایجان شرقی با حضور آگاهانه و حمایت از خدمتگزاران خود، برگ زرین دیگری بر تاریخ رشادت‌ها و بزرگی‌های خویش افزودند.

به پاس این مهمان‌نوازی و استقبال گرم و صمیمی، از اقشار مختلف مردم استان، علما و فضلای گرانقدر، نمایندۀ محترم ولی‌فقیه، نمایندگان محترم مجلس خبرگان، ائمۀ گرامی جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرهیختگان و فرهنگیان، دانشگاهیان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، اصناف، کارگران، عموم اصحاب رسانه و خبرنگاران، ورزشکاران و ورزشدوستان پرشور، کشاورزان، نوجوانان و جوانان عزیز، نیروهای خدمتگزار و پرتلاش نظامی و انتظامی و همه گروه‌های سیاسی و نهادهای اجتماعی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

امید است در سایۀ الطاف و عنایات الهی و در پرتو تدبیر و تلاش هرچه بیشتر مسئولان و همدلی و همزبانی؛ تصمیمات، اقدامات و برنامه‌های دولت بتواند گامی مؤثر و راهگشا در برآوردن مطالبات به حق مردم این خطه پر افتخار و رفع برخی کاستی‌ها و مشکلات این استان غنی و مستعد باشد.

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =