۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

محمدمراد همتی‌ سرپرست بخش فنی و مهندسی نمایشگاه کتاب تهران از آماده شدن نقشه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرپرست بخش فنی و مهندسی نمایشگاه کتاب تهران گفت: «به کمک این نقشه بازدیدکنندگان می‌توانند از موقعیت دقیق جغرافیایی و مکانی خود در نمایشگاه آگاه شوند. ترکیب و خیابان‌های این نقشه مانند نقشه‌های پیشین است اما برخی از مسیرها و اماکن مانند رواق شرقی که فضای مسقفی است به اماکن نقشه اضافه شده است.»

او درباره میزان دقت این نقشه گفت: «با همکاری تیم طراحی تلاش شده تا نقاط نمایشگاه به دقت در نقشه جانمایی شوند و از این نظر دقت آن‌ها با نرم‌افزارهایی مانند گوگل مپ قابل مقایسه است. این نقشه از طریق مراجعه به سایت نمایشگاه قابل دسترسی است. ترکیب رنگ نقشه این دوره از نمایشگاه کتاب از شفافیت و وضوح بیشتری نسبت به نقشه های دوره‌های گذشته برخوردار است.»

همتی در پایان عنوان کرد: «همچنین جانمایی فضاهایی رفاهی، تبلیغاتی و خوراکی در این نقشه با فاکتورهای جدیدی ارایه شده است که بازدیدکنندگان در هر نقطه و خیابان مصلی باشند به آسانی از خدمات آن منطقه آگاه شده و به آن دسترسی خواهند یافت.»

58۲۴۴

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 411957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    0 0
    یکی از اشکالات اساسی جانمایی نمایشگاه امسال محل نامناسب سالن ارگانها و نهادهاست متاسفانه این وضعیت در نمایشگاه مطبوعات هم بود