مهر نوشت:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: شب گذشته ۱۸ خودروی کاروان خودروی عروس در بزرگراه بابایی به صورت زنجیره‌ای با یکدیگر تصادف کردند.

سید جلال ملکی درباره حادثه تصادف چند خودرو گفت: در ساعت ۲۳:۲۲ دقیقه شب گذشته تصادف 18 خودرو در غرب به شرق بزرگراه بابایی بعد از پل استخر به سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد ۱۸ دستگاه خودروی سواری از انواع پژو، پراید، پژو ۲۰۶ و BMW با یکدیگر تصادف کرده‌اند که در هنگام بررسی حادثه مشخص شد این خودروها برای کاروان خودروی عروس بوده است

ملکی گفت: در این حادثه دو خانم دچار آسیب‌دیدگی شدند که یکی از آنها در دقایق اولیه توسط اقوام به مراکز درمانی منتقل شد و نفر دوم نیز توسط آتش‌نشانی به اورژانس و سپس به مراکز درمانی تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در ۵ دقیقه بامداد امروز عملیات این حادثه به اتمام رسید و خودروها به حاشیه امنی منتقل شدند.

ملکی توصیه کرد کاروان‌های خودروی ماشین عروس در هنگام تردد مانع از بسته شدن بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی نشوند تا شب خوبی را برای خود و خانواده‌های خود رقم بزنند.

23282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 409611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    12 0
    این کار یه فرهنگ غلطه و نیاز به اصلاح داره اگه همه ماشینا پشت سر هم حرکت کنن این اتفاقای عجیب غریب نمیافته