مهر نوشت:

خواننده موسیقی پاپ کشورمان بعد از انتشار تازه ترین آلبوم موسیقایی خود روزهای نهم و دهم اسفند امسال در تالار بزرگ وزارت کشور کنسرت خود را برگزار می کند.

احسان خواجه امیری در تازه ترین کنسرت خود قطعات منتخب جدیدترین آلبومش «پاییز تنهایی» را در تالار وزارت کشور برگزار می کند. وی در این کنسرت علاوه به اجرای این آلبوم قطعات خاطره انگیز و قدیمی خود را نیز برای علاقه مندان اجرا می کند.

در این کنسرت که هومن نامداری به عنوان رهبر ارکستر و تنظیم کننده حضور دارد، محمد کاظمی کیبورد، سیامک کریم پور ترومبون، هومن غفاری درامز، مهرداد هزارخانی گیتارباس، علی ضرابی ترومپت، احسان نی زن ویولن، همایون نصیری پرکاشن و نوازنده سازهای کوبه ای به عنوان نوازنده حضور خواهند داشت.

«پاییز تنهایی» هفتمین اثر موسیقایی احسان خواجه امیری در مقام خواننده است که در آن قطعه های تنهایی، پاییز، عشق، هراس، عاشق، حس، دیوونگی، ساده، چمشهاشو می بندم، درد، گذشته ها و تاوان با ترانه های روزبه بمانی، زهرا عامل و حسین غیاثی برای علاقه مندان ارائه شده است.

علیرضا کهن‌دیری، هومن نامداری، سعید زمانی، معین راهبر، بهروز علیاری، مهرداد نصرتی و آرون حسینی نیز از جمله هنرمندانی هستند که در بخش آهنگسازی و تنظیم این آلبوم موسیقایی با خواجه امیری همکاری داشته اند.

میثم مروستی سه تار، هومن نامداری ساکسیفون، احسان نی زن ویولن و کمانچه، فرشید ادهمی گیتار، نیما رمضان گیتار و آرش پاکزاد میکس و مسترینگ دیگر عوامل اجرایی آلبوم موسیقایی «پاییز تنهایی» را تشکیل می دهند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 396418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
    1 1
    منم میخوام برم.
  • مهران A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    0 2
    فقط تراک 4 7 9 12 را هم که قبلا 600 بار گوش دادم