ایسنا نوشت: سرمربی سپاهان درباره تصمیمش برای هادی عقیلی گفت: من اجازه نمی‌دهم کسی خودش را بالاتر از باشگاه بداند. من هادی عقیلی را اخراج نکردم اما می‌توانم او را در لیست قرار ندهم.

ایگور استیماچ پس از شکست برابر سایپا اظهار کرد: بازی عجیبی بود. تمام بازیکنان سپاهان در رختکن ناراحتند چرا که در بازی که بر آن تسلط داشتیم شانس های گلزنی را یکی پس از دیگری از دست دادیم و پنالتی را هم گل نمی کنیم.
وی افزود: وقتی تیم مقابل شما اولین حمله‌اش به گل تبدیل می‌شود این در فوتبال به معنی تنبیه محسوب می‌شود. تیمی که 20 دقیقه آخر بازی را خوب بازی نمی‌کند، با مهاجمانش به جایی نمی‌رسد و بازیکنانش تمرکز کافی را ندارند محکوم به شکست است.
سرمربی سپاهان با بیان اینکه امروز سپاهان در جایگاه سختی در فوتبال ایران قرار گرفته ادامه داد: اگر ما توپ‌هایمان در نیمه اول به گل می‌نشست قطعا تا پایان بازی 6 گل به سایپا می زدیم ولی این اتفاق نیفتاد چرا که مربی سایپا خوش‌شانس بود و توپ‌های ما به دروازه بازیکنان این تیم نچسبید.
وی درباره هادی عقیلی و اینکه گفته می‌شود او را اخراج کرده است توضیح داد: پس از بازی اهواز به خاطر 90 دقیقه بازی خوبش از او تشکر کردم اما وقتی در مصاحبه‌ها در مورد من چیزی می‌گوید، بنده در رابطه با بقیه موارد یک بیانیه عمومی و اطلاع رسانی در این رابطه خواهم کرد، ولی این را بدانید که بنده اجازه نمی دهم کسی خودش را بالاتر از باشگاه بداند. همه در یک سطحیم و جایگاه‌ها مشخص است.
استیماچ درباره اخراج هادی عقیلی گفت: بنده به عنوان مربی حق اخراج ندارم اما می توانم تعیین تکلیف کنم که چه کسی در لیست قرار گیرد.
سرمربی تیم سپاهان در خصوص گل نزدن تیمش اظهار کرد: سپاهان بازیکنان خوبی دارد. خلعتبری و شیمبا مهاجمین خوبی هستند و خودشان را به فوتبال ایران اثبات کرده‌اند اما وقتی تیمی مثل سپاهان متوقف شده و شانس‌های متعددش گل نمی‌شود و هنگام از دست رفتن پنالتی ناگهان تیم ناامید می‌شود در حالی که 60 دقیقه خوب بازی کرده‌اند چنین تیمی محکوم به شکست است. این در واقع یک تنبیه برای سپاهان محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: من در رختکن به بازیکنانم گفته‌ام اگر فکر می کنید با رفتن من از سپاهان بازی شما بهتر می‌شود بگویید تا من فورا این تیم را ترک کنم. این موضوع مهم است که ما نتوانستیم در نیم فصل تیم را تقویت کنیم و در حال حاضر فعلا این اتفاق‌ها در حواشی تیم سپاهان رخ می دهد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =