در اتفاقی نادر در حیات وحش گاومیش شجاع در نبردی خونین با دو شیر نر گرسنه موفق شد با دو حرکت باورنکردنی آن‌ها را شکست دهد و جانش را نجات دهد.

دانلود تصاویر

به گزارش فرادید به نقل از بارکرافت، «گردا نیمان» ۳۳ ساله که با گروه گردشگران به منطقه حیات وحش کروگر در افریقای جنوبی رفته بود با صحنه هیجان‌انگیز نبرد یک گاومیش برای زنده ماندن مواجه شد و از آن عکاسی کرد.

گردشگران که با اتومبیل از جاده عبور می‌کردند به طور اتفاقی با حمله دو شیر نر گرسنه به یک گاومیش غول‌پیکر مواجه شدند. آن‌ها به آرامی توقف کرده و با هیجان تلاش گاومیش و دو شیر نر را دنبال کردند. یکی از شیرها در حالی از پشت پنجه‌هایش را در پدن گاومیش فرو برده بود سعی داشت او را به زانو درآورد و شیر دیگر از روبرو به گاومیش حمله‌ورر می‌شود اما گاومیش با حرکتی خارق‌العاده او را با شاخ‌هایش بلند کرده و به زمین می‌زند. شیر زمین خورده مجروح می‌شود و دست از شکار می‌کشد اما همچنان شیر دیگر با دندان دم گاو را گرفته است. حالا موقع حرکت عجیب و باورنکردنی گاومیش برای رها شدن از دست شیر دوم است. او کشان کشان خود را به جاده و اتومبیل‌ها نزدیک می‌کند؛ هیجان برای گردشگران به اوج خود رسیده که ناگهان گاو با شاخش به تایر می‌کوبد و آن را سوراخ می‌کند. صدای بلند سوراخ شدن تایر باعث وحشت شیر می‌شود و او پابه فرار می‌گذارد. نبرد برای زندگی به نفع گاومیش به پایان می‌رسد.

17503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
    29 74
    شیر نر ب درد هیچی نمیخوره.. رفته دم گاوه رو گرفته انتظار داره گاوه بگه بیا منو بخور..در عوض شیر ماده و پلنگ و یوز و ببر اینا یا حمله نمیکنن یا مستقیم میرن گلو و شاهرگ رو میگیرن..
    • فمن IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
      26 0
      پرفسور شیرهای ماده در گله های 4 تا 6 تایی به یک گاومیش حمله میکنن. درصورتی که معمولا برای شکاره یه بوفالو قوی هیکل دو تا شیره نر هم کافیه.حالا اینجا شکست خوردن دیگه حیوونیها رو بدرد نخورشون نکن وانگهی دمشم نگرفتن.بیشتر دقت کن عزیزم ....موش خرما دارن شکار نمیکنن که صاف برن سمت گلوش.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    0 0
    بینام سلام هردو شکار چی شیر نره زور که زیادتر بشه چاره طرف اول فرار دوم التماسه
  • شایان A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    2 0
    گاومیشه میتونست راحت جفتشونو بکشه