۰ نفر
۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۷
تشکیل سازمان نظام مدیریت ایران

طرح تشکیل سازمان نظام مدیریت ایران بیش از 10 سال است توسط اینجانب نوشته و به صاحب نظران رشته مدیریت کشور و "چهره های ماندگار مدیریت" آقایان دکتر مهدی الوانی، دکتر علی رضائیان و دکتر علی اکبر فرهنگی ارائه و به تایید این عزیزان رسیده است



 و در چندین جلسه با استادان مدیریت دانشگاه تهران آقایان دکتر سید جوادین، دکتر راعی و دکتر امیری تبادل نظر شده است. بعدها طی جلسه ای در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به اتفاق دکتر سید جوادین رئیس وقت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ساز و کار چگونگی تصویب آن بررسی شد. در آخرین مرحله این طرح، به رویت مرحوم استاد عمید زنجانی رسید و ایشان مسایل حقوقی آنرا لحاظ و تایید کردند. اکنون که سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجددا با تدبیر دولت جدید احیا شده مناسب است تشکیل "سازمان نظام مدیریت ایران" چون دیگر تشکل ها مثل "نظام پزشکی" و "نظام مهندسی" در مجلس شورای اسلامی مطرح و مورد تصویب قرار گیرد. در این خصوص نکات مختلفی در نظر گرفته شده تا استادان و فارغ التحصیلان رشته مدیریت بتوانند با مشاوره علمی در بدنه اجرایی کشور جایگاه ویژه ای بیابند. انشاالله طی نشستی تخصصی با اصحاب مدیریت چند و چون تشکیل این تشکل علمی بررسی و اعلام می شود. مناسب است کلیه صاحب نظران علم اداره در گرایش های مختلف رشته مدیریت با ارائه نظرات خود به غنای این بحث کمک کنند تا انشاالله مقدمات تشکیل این سازمان فراهم آید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393769

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیف IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    7 3
    در کشوری که سیاسیون به جای مدیران مدیریت می کنند تشکیل چنین سازمانی چه مشکلی را حل می کند؟ بر فرض تشکیل سازمان نظام مدیریت ایران آیا سیاسیون که الفبای مدیریت را هم نمی دانند اما خود را مادر زاد مدیر می پندارند حاضر به پذیرش و اجرای خروجی های آن خواهند بود؟
  • بی نام A1 ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    14 0
    اگر وضع مديريت سامان يابد مشكلات حل ميشه