۰ نفر
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

مهر نوشت: «بادیگارد» در فهرست فیلم های پانزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز قرار گرفت.

معاون هنری ارشاد فارس گفت: با توجه به اینکه از آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر استقبال شد، ستاد برگزاری پانزدهمین جشنواره در شیراز تلاش کرد بادیگارد را در فهرست فیلم های این دوره قرار دهد که خوشبختانه این کار حتمی شد و در روزهای آینده این فیلم در شیراز روی پرده نقره ای را خواهد دید.

مهدی امیدبخش با بیان اینکه تاکنون استقبال از پانزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز به گونه ای پیش رفته که در ساعت های نخستین فروش اینترنتی تمامی صندلی ها پر شده است، اظهار کرد: در جریان این جشنواره که حاوی آثار بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر است با اکران سه عنوان فیلم گنجایش سینماهای سعدی و فرهنگ به همراه تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تکمیل شد و میزان استقبال بی نظیر است.

آغاز اکران بادیگارد از ۲۱ بهمن

وی در ادامه به نحوه اکران فیلم سینمایی «بادیگارد» در شیراز اشاره کرد و گفت: اکران این فیلم به طور ویژه و فوق العاده از ۲۱ بهمن آغاز می شود و دو روز میهمان پانزدهمین جشنواره فیلم فجر است.

امیدیبخش، اشاره کرد: فیلم های به صورت ویژه و فوق العاده در سه سانس اکران می شود که نخستین نوبت آن چهارشنبه ۲۱ بهمن ساعت ۲۲ تالار حافظ است.

معاون هنری ارشاد فارس، افزود: در ادامه این جشنواره که ۶ شب میهمان شیرازی هاست، بادیگارد پنجشنبه ۲۲ بهمن ساعت ۱۶ در تالار حافظ روی پرده رفته و از ساعت ۲۲ در سینما سعدی برای علاقه مندان هنر هفتم اکران می شود.

وی تاکید کرد: بلیت های سانس فوق العاده و ویژه پانزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز فقط به طور اینترنتی انجام می گیرد و تنها مسیر خرید آن از پایگاه www.irantic.com است. اما چنانچه گنجایش سالن ها اجازه دهد ۱ ساعت پیش از اکران فیلم، در گیشه نیز بلیت فروشی به طور محدود انجام خواهد گرفت.

امیدبخش با بیان اینکه در روز ششم برگزاری ششمین جشنواره فیلم فجر در کاخ مردمی (پردیس ملت)، دو فیلم «لانتوری» و «بادیگارد» هم به لحاظ تعداد تماشاگر و هم از نظر حضور چهره‌های میهمان سیاسی و فرهنگی، رکورد شکست، از این رو این فیلم در برنامه اکران فیلم های جشنواره در شیراز نیز قرار گرفت.

امکان فروش بلیت در گیشه فراهم است

این درحالیست که شب گذشته در نخستین اکران های پانزدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز در سینما سعدی برای فیلم «امکان مینا» بلیت فروشی از طریق گیشه انجام گرفت.

فیلم تازه ابراهیم حاتمی‌کیا درباره بادیگاردی است به نام “حیدر” که وظیفه حفاظت از مسئولان بلندپایه کشور را برعهده دارد. حیدر شخصیت آرمان‌گرایی است که مسائلی را در کارش می‌بیند و این مسائل او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند.

مریلا زارعی نقش همسر حیدر را به عهده دارد؛ همسری که حیدر را عاشقانه دوست دارد و گفته می‌شود حاتمی‌کیا رابطه‌ای از جنس رابطه حاج‌کاظم و فاطمه در “آژانس شیشه‌ای” را این بار بین حیدر و همسرش بازسازی کرده است. حیدر اما در داخل خانواده و از طرف دخترش دائماً درباره ارتباط وظیفه و آرمان‌هایش مورد سؤال است. داستان اما از جائی آغاز می‌شود که اتفاقی برای یکی از مسئولان بلندپایه با بازی محمود عزیزی می‌افتد و این اتفاق مشکلاتی را برای حیدر به دنبال دارد. همه این اتفاقات حیدر را ساکت‌تر و تضادها و بحران‌های درونی‌اش را بیش‌تر می‌کند. حیدر نهایتاً به عنوان محافظ یک دانشمند هسته‌ای تعیین می‌شود و قرار است از او در مقابل ترور احتمالی محافظت کند. نقش این دانشمند هسته‌ای به نام “میثم” را بابک حمیدیان بازی می‌کند. نقش نامزد او را شیلا خداداد و نقش داماد حیدر را که او هم یک بادیگارد است پدرام شریفی بازی می‌کند. دیبا زاهدی، فرهاد قائمیان، امیر آقایی، محمد حاتمی و … دیگر بازیگران فیلم تازه ابراهیم حاتمی‌کیا هستند.

پرویز پرستویی،مریلا زارعی،بابک حمیدیان،امیر آقایی، فرهاد قائمیان، دکتر محمود عزیزی، محمد حاتمی، علی یعقوبی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی،با حضور: شیلا خداداد، پریوش نظریه،  سید احسان امانی، کامران نجف‌زاده، امین میری،حمیدرضا سلیمانی،چنگیز ناروئی،محمد ربانی،سیامک سالاری و … هنرمند خردسال: کیمیا حسینی گروه بازیگران بادیگارد را تشکیل می دهند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =