ایرنا نوشت:

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع 'اخذ عوارض از معبرهای خاص' پیشنهاد مطرح شده از جانب یکی از اعضای شورای شهر است و تاکنون این موضوع بصورت رسمی در کمیسیون مربوطه مطرح نشده است.

«ابوالفضل قناعتی» گفت: این موضوع تنها نظر شخصی و پیشنهاد مطرح شده از سوی یکی از اعضای شورای شهر تهران است و تاکنون در کمیسیون مطرح نشده است.

برخی رسانه ها امروز به نقل از رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از بررسی یک فوریت لایحه اخذ عوارض از معبرهای خاص شامل تونل ها و بزرگراههای پایتخت در این کمیسیون خبر دادند.

قناعتی با بیان اینکه اجرای این طرح نیازمند کار کارشناسی و مطالعاتی دقیق از جانب شهرداری تهران است، گفت: در صورت ارائه این طرح از سوی شهرداری تهران، موضوع بصورت رسمی در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و اجرای این طرح منوط به تایید کمیسیون تخصصی و تصویب اعضای شورای اسلامی است.

قناعتی با اشاره به اینکه اجرای این طرح هزینه های برای شهروندان به همراه دارد، گفت: برهمین اساس، انجام کار علمی و مطالعاتی دقیق از سوی کارشناسان، بررسی دقیق جوانب و پیامدهای مثبت و منفی طرح و همچنین داشتن توجیه اقتصادی از جمله ملزومات اصلی بررسی این طرح پیشنهادی در شورای شهر تهران است.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران، امکان بررسی و تصویب این طرح پیشنهادی برای اجرا در بودجه سال آینده شهرداری تهران را بسیار بعید دانست.

قناعتی با اشاره به اینکه در احکام برنامه پنج ساله توسعه شهر تهران موارد زیادی مطرح شده، گفت: اجرای این موارد پیش بینی شده منوط به تایید و تصویب شورای اسلامی شهر تهران است.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    47 1
    سلام لطف کنید هوا رو هم پولی کنید که کامل خیال همه راحت شه . نمیدونم به کی و برای چی صد جور مالیات و عوارض میدم