رییس هیات مرکز جذب اعضای هیات‌علمی وزارت علوم از آغاز فراخوان بهمن‌ماه جذب اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌ها از ساعت ۱۲ امروز از طریق سایت این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حجت‌الاسلام رضوان‌طلب رییس هیات مرکز جذب اعضای هیات‌علمی وزارت علوم در نشست‌خبری صبح امروز از آغاز فراخوان بهمن‌ماه 93 جذب اعضای هیات علمی خبر داد و گفت: طبق روال قانونی وزارت علوم در سال باید 2 بار فراخوان حذب اعضای هیات علمی داشته باشد که فراخوان بهمن از ساعت 12 امروز آغاز می‌شود.

او گفت: برای این مساله بازده زمانی را برای بارگذاری دانشگاه‌ها در نظر گرفتیم و دانشگاه‌ها از ششم دی‌ماه تا آخر دی‌ماه فرصت داشتند نیازهای خود را برای این فراخوان بارگذاری کنند.

او با اشاره به اینکه پس از این مدت چند روزی برای پایش اطلاعات و تطبیق نیازها براساس مجوز دانشگاه‌ها در نظر گرفته شد، ادامه داد: قرار بود از روز گذشته درگاه ثبت‌نام برای جذب اعضای هیات‌علمی برای فراخوان بهمن باز شود که این مساله به ساعت 12 امروز یکشنبه 12 بهمن‌ماه موکول شد، بنابراین از ساعت 12 امروز درگاه ثبت‌نام برای فراخوان جذب اعضای هیات‌علمی برای ثبت‌نام متقاضیان باز می‌شود.

ربیس هیات مرکز جذب اعضای هیات‌علمی وزارت علوم ادامه داد: براساس بررسی‌های انجام شده، برای فراخوان این دوره 8 هزار و 108 اعلام نیاز بررسی نشده از سوی دانشگاه‌ها اعلام شد که 2292 نیاز پس از بررسی‌های به عمل آمده معتبر شناخته شده و به همین دلیل برای فراخوان این مرحله 2292 فرصت شغلی برای جذب اعضای هیات‌علمی برای متقاضیان اعلام شده است.

رضوان‌طلب گفت: ثبت‌نام داوطلبان از امروز تا پایان بهمن‌ماه در نظر گرفته شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فراخوان ferakhan.mjazb.ir تقاضای خود را بر روی شرکت در این دوره فراخوان ارسال کنند.

او با اشاره به روند رسیدگی به پرونده‌های متقاضیان جذب، گفت: حداکثر زمان رسیدگی به پرونده‌های جذب این دوره 4 ماه و نیم است و دانشگاه‌ها 3 ماه فرصت بررسی این تقاضاها را داشته و 45 روز نیز پرونده‌ها در این مرکز برای تایید صلاحیت علمی و عمومی بررسی می‌شود.

46233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =