مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از مرگ یک اسکی باز به علت ریزش بهمن در پیست دربندسر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن عباسی درباره این حادثه گفت: در ساعت 14:21 دیروز شنبه حادثه ریزش بهمن و احتمال آسیب دیدگی چند اسکی باز به مرکز فوریت‌های پزشکی 115 اطلاع داده شد که به دنبال آن دو آمبولانس به محل حادثه واقع در پیست دربندسر اعزام شدند.

عباسی با اشاره به حضور تکنیسین‌های اورژانس در محل حادثه گفت: پس از حضور در محل مشاهده شد که سه جوان اسکی باز، در خارج از شیفت، در حال اسکی کردن بودند که ناگهان ریزش بهمن سبب محبوس شدن آنان شده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه با کمک اهالی و افراد حاضر در محل دو جوان از زیر بهمن خارج شده و در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند، گفت: این افراد پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

او با اشاره به محبوس شدن نفر سوم در زیر بهمن گفت: سومین نفر که جوانی 21 ساله بود پس از قریب به دو ساعت تلاش سرانجام از زیر بهمن بیرون کشیده شد که پس از تحویل به عوامل اورژانس متاسفانه علیرغم تلاش بسیار زیادی که برای احیا و بازگشتش انجام شد جان خود را از دست داد.

روز جمعه نیز ریزش بهمن بر روی دو تیم کوهنوردی در ارتفاعات دشت هویج لواسان سبب گرفتار شدن 12 نفر در بهمن و مرگ یک پزشک شده بود.

 

23282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 398114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =