نظری افشار پس از توافق با شهرداری ارومیه، به پیکان پیوست

فرهاد نظری افشار دریافت کننده سابق تیم ملی که با مسئولین شهرداری ارومیه توافق و قرارداد امضا کرده بود، فصل آینده در پیکان حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، یک ماه قبل بود که سایت رسمی باشگاه شهرداری ارومیه و پایگاه های خبری از پیوستن فرهاد نظری افشار دریافت کننده فصل قبل بانک سرمایه به نماینده ارومیه داده بودند و همزمان هم پیکانی ها از عدم جذب بازیکنان ملی و باسابقه داده بودند ولی این بازیکن با مسئولین پیکان برای فصل آینده به توافق رسید.

این خبر در حالیست که مسئولین شهرداری ارومیه از جذب و قرارداد با ستاره های دیگر خبر می دهند و تاکنون از پیوستن تراویسا، تشکری، علیزاده و چند مهره بزرگ دیگر خبرداده اند ولی این خبرها در سایت رسمی باشگاه و کانال های غیر رسمی ورزشی منتشر میشوند.
همچنین در مورد دلیل پیوستن نظری افشار به پیکان سایت های غیر رسمی ورزشی، عدم پایبندی به تعهدات باشگاه ارومیه ای به مفاد قرارداد را اعلام کرده اند.
حالا با پیوستن نظری افشار به پیکان که بنظر قطعی می رسد و خبرهایی از پیوستن قریب الوقوع سعید معروف پاسور و کاپیتان تیم ملی به پیکان باید منتظر پاسخ مسئولین شهرداری ارومیه در این مورد باشیم.
این در حالیست طبق قانونی در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، اگر بازیکنی قرارداد داخلی با تیمی امضا کند و در نهایت به یک تیم دیگر بپیوندد باید 50 درصد قرارداد جدیدش را به تیم قبلی بپردازد که بنظر می آید در والیبال وجود ندارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 548723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =