خسرو حیدری مهمان برنامه نود بود.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ خسرو حیدری که این فصل نسبت به فصل قبل خیلی متحول شده به برنامه نود آمد و با عادل فردوسی پور گفت و گویی صمیمانه داشت. او از این گفت که دوست داشته نکونام این فصل را در استقلال بازی می کرد و بعد از فوتبال خداحافظی می کرد چون جواد یک استقلالی تمام عیار است.

حیدری درباره انتقال حاج صفی به تیم دوم فرانکفورت گفت: " احسان بازیکن خیلی خوبی است. همین تیم فرانکفورت سال قبل به من پیشنهاد داده بود ولی در این سن اگر می رفتم به تیم اول پیشکسوتان آن تیم می رسیدم! " وقتی عادل فردوسی پور خسرو را غافلگیر کرد و از او پرسید " تو چوانان پرسپولیس بودی، کلا قبلا طرفدار این تیم بودی؟ " حیدری خیلی کوتاه جواب داد: " نه من بعد از آن به جوانان استقلال رفتم و دیگر برای این تیم بازی کردم. " عادل فردوسی پور از حنیف عمران زاده و آرش برهانی خواسته بود از خسرو حیدری سوال بپرسند تا او در برنامه جواب دهد. بعد از این که دو هم تیمی خسرو سوال های خود را از او پرسیدند، عمران زاده به شوخی گفت : " این لباسی که الان تن خسرو است را از او بگیرید. چون اگر در اختیارش باشد، حالا حالا ها می پوشد! " این صحبت حنیف انگار به خسیس بودن خسرو اشاره داشت که قبلا بازیکنان تیم ملی هم به آن اشاره کرده بودند. اما خود حیدری گفت : " من از خیلی از بچه های تیم ملی دست و دل باز تر هستم. " فردوسی پور در ادامه راجع به کرار و حاشیه سازی های اخیرش از حیدری پرسید و گفت : " چرا کرار انقدر چاق شده؟ " هافبک استقلال جواب داد: " کرار کلا بازیکن خوبی است ولی بعضی وقت ها هوس می کند یکدفعه برود عراق! من هم وقتی او را دیدم پرسیدم چطور انقدر چاق شدی؟! " مجری برنامه نود به این شاره کرد که زمانی طرفداران لقب فابرگاس را به خسرو داده بودند در حالی که فابرگاس تا حالا یک بار هم انقدر گوشه بازی نکرده! حیدری در واکنش به این صحبت فردوسی پور گفت : " تماشاگران به هر کسی که به تیم محبوبی مثل استقلال می آید از همان ابتدا یک لقب می دهند و این لطفی بود که آنها نسبت به من داشتند. حیدری درباره وضعیت استقلال هم گفت: " ما بازیکنان جوان زیادی داریم و تیم امسال به نسبت خیلی جوان شده. با وجود جوانان و با تجربه ها ما مدعی قهرمانی هستیم و انشالله امسال حتما یک جام کسب می کنیم. "

حیدری که از تمرین تیم ملی به نود آمده بود، خسته به نظر می رسید و درباره بازی با گوام گفت : " بازی مهمی پیش رو داریم و امیدوارم مردم روز پنجشنبه ما را تنها نگذارند. "

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =